Název: Marketingový výzkum názorů veřejnosti - zákazníků na pořádání velkých sportovních akcí v České republice
Překlad názvu: Marketing research of opinions of public - customers of holding of big sports events in the Czech Republic
Autoři: Černá, Kateřina ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/21263

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-275867


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet