Název: Jak učit filosofii na gymnáziích? Příspěvek k didaktice filosofie.
Překlad názvu: How to teach philosophy at secondary schools? A contribution to the didactics of philosophy.
Autoři: Šebešová, Petra ; Strouhal, Martin (vedoucí práce) ; Pelcová, Naděžda (oponent) ; Pavličíková, Helena (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: didaktika filosofie; filosofické kompetence; pedagogický konstruktivismus; problémová výuka; didactics of philosophy; pedagogical constructivism; philosophical competencies; problem-based teaching

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/2929

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-268262


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-21, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet