Název: Využití témat feministických teorií reklamními tvůrci
Překlad názvu: The use of feminist theories by advertising practicioners
Autoři: Müllerová, Tereza ; Štogrová Jedličková, Petra (vedoucí práce) ; Pavlík, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/3103

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-265836


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-21, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet