Název: Budování konkurenční výhody českých podniků prostřednictvím kreativní internetové reklamy v rámci jednotného evropského trhu
Překlad názvu: Building Competitive Advantage of Czech Companies through Creative Online Advertising in the Single European Market
Autoři: Navrátilová, Ludmila ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Turčínková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; European Social Survey; hodnotová orientace český spotřebitelů; konkurenční výhoda; kreativní internetová reklama; kreativní strategie; měření kreativity v reklamě; Competitive Advantage; Creative Online Advertising; Creative Strategy; Digital Marketing; European Social Survey; Measurement of Creativity in Advertising; Value Orientation of Czech consumers

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63387

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-263393


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-06, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet