Název:
Uvedení nové značky na mezinárodní trh
Překlad názvu:
Launch of the new Brand on the International Market
Autoři:
Kneblová, Jana ; Kareš, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce se zabývá uvedením nové značky na mezinárodní trh, díky čemuž by již existující společnost mohla zacílit na nový segment a snáze prolomit na zahraniční trhy.
The Diploma thesis deals with the launch of the new brand on the international market, thereby an already existing company could target a new segment and easier enter foreign markets.
Klíčová slova:
Brand; Branding; Marketing; Marketing Environment; Production Company; budování značky; marketing; marketingové prostředí; výrobní podnik; Značka
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62287