Název:
Podpora zpracování požadavků zákazníků
Překlad názvu:
Support for Customers' Request Processing
Autoři:
Kalivoda, Vojtěch ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce popisuje realizaci podpory zpracování požadavků zákazníků společnosti ALVAO. Cílem práce je vytvořit rozšiřující nástroj/modul do systému ALVAO Service Desk, jenž bude zákazníkům vytvářet prostor pro jejich nápady na zlepšení systému. Kromě přidávání nových nápadů na zlepšení je jim také umožněno hlasovat a vytvářet tak mezi změnami priority. Práce se nejdříve zaměřuje na technologie, na kterých je ALVAO Service Desk postavený. V další čási je proveden rozbor samotného systému. Následuje návrh nástroje a nakonec je popsána jeho implementace.
This thesis describes realization of the request support for customers' of company ALVAO. Main goal is to create a extension/module for the ALVAO Service Desk system, which will create a space for customers' ideas for improvement of the system. Besides adding new improvement ideas, customers are allowed to vote and create priorities by that. First, the thesis is focused on technology on which it is built ALVAO Service Desk. In the next part is analysis of the system itself. Followed by design of the extension and finally description of its implementation.
Klíčová slova:
.NET; ALVAO; C#; ITIL; MVC; podpora; Service Desk; webová aplikace; zpracování požadavků zákazníků; .NET; ALVAO; C#; customers' request processing; ITIL; MVC; Service Desk; support; web application
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62126