Název: Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu: Marketing Tools Increasing Competitiveness of Company
Autoři: Brabec, Lukáš ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; marketing; marketingové nástroje; nákupní centrum; competition; competitive advantage; competitivness; marketing; marketing tools; shopping center

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61353

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254892


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet