Název:
Rozvoj značky podniku
Překlad názvu:
Development of Brand of Company
Autoři:
Benedikovičová, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalárska práca sa zameriava na problematiku rozvoja brandingu spoločnosti zaoberajúcej sa predajom hudobných nástrojov. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky k téme branding. V analytickej časti sú poznatky aplikované na skúmanú firmu. Na základe porovnania jednotlivých prvkov brandingu danej firmy a konkurencie sú spracované návrhy aktivít pre podporu rozvoja značky.
The bachelor´s thesis is focused on branding of company selling musical instruments. The first part of the thesis deals with theoretical knowledges. In the analytical part is application of theoretical knowledges on the observed company. Based on elaboration of individual branding elements of the company and competition, are processed activities suggestions for brand development of the company.
Klíčová slova:
hudobné nástroje; identita značky; konkurencia; positioning; Tvorba značky; značka; brand; brand identity; Branding; competition; musical instruments; positioning
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41582