Název:
Návrh komunikační strategie pro společnost podnikající v gastronomii
Překlad názvu:
Proposal of Communication Strategy for a Company Doing Business in Gastronomy
Autoři:
Černý, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je návrh změn v komunikační strategii podniku působící v oblasti gastronomie. Na základě realizované analýzy stávajícího stavu byla navrhnuta žádoucí opatření podporující vytyčenou strategii podniku.
The main goal of this work is to design transformation in the communication strategy of the company operating in the field of gastronomy. The work suggests the appropriate measures designed to establish a strategy to support the business based on the analysis of the current company state.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; marketingový mix; strategie; communication; communication mix; communication strategy; Marketing; marketing mix; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34129