Název: Rozvoj marketingových aktivit firmy na B2B trhu
Překlad názvu: Development of Marketing Activities of Company on B2B Market
Autoři: Kotasová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza vnějšího a vnitřního prostředí; B2B trh; konkurence; marketingová strategie; marketingové aktivity; zákazníci.; analyses of external and internal surroundings; B2B market; competition; customers.; marketing activities; marketing strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10325

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247327


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet