Original title:
Využití marketingových nástrojů při prodeji vybraného produktu
Translated title:
Marketing Tools Utilization for Sale of Selected Products
Authors:
Ciklová, Petra ; Petrová, Zuzana (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh využití marketigových nástrojů při prodeji vybraného produktu. Vybraným produktem je přístroj Bodystat 1500, který pracuje na principu bioimpedanční analýzy. Práce obsahuje všechny potřebné analýzy, které jsou vhodné pro určení marketingové strategie a návrh marketingového mixu pro určený segment trhu.
The bachelor thesis focuses on using of marketing tools for sale of selected product. The selected product is Bodystat 1500, which works on the principle of bioimpedance analysis. Thesis consists all necessary analysis, which are suitable for determination of marketing strategy and suggestion of marketing mix for specific segment of market.
Keywords:
bioimpedance analysis; Bodystat; marketing mix; marketing strategy; SWOT; technical analysis.; bioimpedanční analýza; Bodystat; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT; technická analýza.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/14037