Název:
Využití marketingových nástrojů při prodeji vybraného produktu
Překlad názvu:
Marketing Tools Utilization for Sale of Selected Products
Autoři:
Ciklová, Petra ; Petrová, Zuzana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh využití marketigových nástrojů při prodeji vybraného produktu. Vybraným produktem je přístroj Bodystat 1500, který pracuje na principu bioimpedanční analýzy. Práce obsahuje všechny potřebné analýzy, které jsou vhodné pro určení marketingové strategie a návrh marketingového mixu pro určený segment trhu.
The bachelor thesis focuses on using of marketing tools for sale of selected product. The selected product is Bodystat 1500, which works on the principle of bioimpedance analysis. Thesis consists all necessary analysis, which are suitable for determination of marketing strategy and suggestion of marketing mix for specific segment of market.
Klíčová slova:
bioimpedanční analýza; Bodystat; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT; technická analýza.; bioimpedance analysis; Bodystat; marketing mix; marketing strategy; SWOT; technical analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14037