Název: Využití marketingových nástrojů pro zvyšování konverze a spokojenosti zákazníků
Překlad názvu: Utilization of Marketing Tools to Increase Conversion and Customer Satisfaction
Autoři: Potužníková, Pavlína ; Král, Jiří (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B marketing; google analytics; korporátní identita; míra konverze; vliv jazyka na rozhodování zákazníka; B2B marketing; conversion rate; corporate identity; google analytics; the influence of languge on customer’s decisions making

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59337

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-241461


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet