Original title:
Využití marketingových nástrojů pro zvyšování konverze a spokojenosti zákazníků
Translated title:
Utilization of Marketing Tools to Increase Conversion and Customer Satisfaction
Authors:
Potužníková, Pavlína ; Král, Jiří (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá využitím marketingových nástrojů pro zvýšení konverze a spokojenosti zákazníků ve společnosti Branding Manual s.r.o., která působí na trhu zabývajícím se grafickým designem a informačními technologiemi. Analytickým přístupem jsou vyhodnoceny přednosti a nedostatky společnosti, na jejichž základě jsou navržena a vyčíslena opatření pro zlepšení.
Diploma thesis is dedicated to utilization of marketing tools to increase conversion and customer satisfaction in the company Branding Manual s.r.o., which deals with graphic design and information technology. Through the analytical approach are evaluated advantages and weaknesses of the company. On the basis of these facts were proposed and calculated the improvements.
Keywords:
B2B marketing; conversion rate; corporate identity; google analytics; the influence of languge on customer’s decisions making; B2B marketing; google analytics; korporátní identita; míra konverze; vliv jazyka na rozhodování zákazníka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59337