Original title: Využití marketingových nástrojů pro zvyšování konverze a spokojenosti zákazníků
Translated title: Utilization of Marketing Tools to Increase Conversion and Customer Satisfaction
Authors: Potužníková, Pavlína ; Král, Jiří (referee) ; Mráček, Pavel (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: B2B marketing; conversion rate; corporate identity; google analytics; the influence of languge on customer’s decisions making; B2B marketing; google analytics; korporátní identita; míra konverze; vliv jazyka na rozhodování zákazníka

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/59337

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-241461


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share