Název:
Retrospektivní hra Death Race
Překlad názvu:
Retrospective Death Race Game
Autoři:
Hýža, Daniel ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci retrospektivní síťové hry Death Race. V této hře hráči ovládají svou stíhačku a snaží se zničit protivníka. První část práce se zabývá historii počítačových her, pokračuje popisem síťové architektury a grafických knihoven. Druhá část se zabývá návrhem komunikačního protokolu a herních principů. Poslední část popisuje implementaci a testování aplikace. Aplikace byla vyvíjena v programovacím jazyku C++ s využitím knihoven OpenGL a SDL.
This bachelor's thesis describes the desing and implementation of retrospective network game, which is called Death Race. Two players control interceptors, and they want to defeat each other. The first part of the thesis describes the history of computer games. Next section details network architecture and graphics libraries. The second part of the thesis describes the desing of the network communication and game's rules. The last part describes implementation and testing. The application was developed in C++ with library OpenGL and library SDL.
Klíčová slova:
C++; GLSL; OpenGL; Počítačová hra; SDL; Shader; C++; Computer Game; GLSL; OpenGL; SDL; Shader
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55931