Název:
Typologie pracovních stresů a jejich prevence u učitelů základních škol
Překlad názvu:
Typology working stress and prevention of primary school teachers
Autoři:
Řehulka, Evžen ; Řehulková, Oliva Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: XIX. vědecké kolokvium o řízení osvojovacího procesu., Vyškov (CZ), 2001-05-17
Rok:
2001
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Ve studii je provedeno rozdělení pracovních stresů učitelů do tří skupin (stresy související s objektivními podmínkami, stresy související s kvalifikací, stresy související s osobnosti učitele) a naznačena jejich možná prevence ve smyslu primární, sekundární a terciální prevence.In study is made dividing of working stress teachers in three groups (stress in objective conditions, stress is connected with qualification, stress and personality of teacher) and describe the prevention as primary, secondary and terciary prevention.
Klíčová slova:
fonetika; typologie; phonetics; stress; teachers; typology Číslo projektu: IAA8025702 (CEP), CEZ:AV0Z7025918 (CEP) Poskytovatel projektu: GA AV ČR Zdrojový dokument: XIX. vědecké kolokvium o řízení osvojovacího procesu, ISBN 80-7231-071-2
Instituce: Psychologický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0055653