Název: Ladicí nástroj pro shadery
Překlad názvu: Debugging Tool for Shaders
Autoři: Konečný, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 3D grafika.; fragment shader; GLEW; GLSL; ladící nástroj; OpenGL; Qt; Qwt; shader; vertex shader; 3D graphic.; debugging tool; fragment shader; GLEW; GLSL; OpenGL; Qt; Qwt; shader; vertex shader

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53504

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-236361


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet