Název:
Strategický rozvoj konkurenceschopnosti
Překlad názvu:
Strategic Development of Competitiveness
Autoři:
Rutta, Jindřich ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato diplomová práce se zabývá strategickým rozvojem konkurenceschopnosti podniku působící v outdoorovém byznysu. Cílem práce je provést celkovou analýzu Recreational Equipment, Inc. V úvodní části bude vymezen teoretický základ strategické analýzy s využitím odborné literatury, který bude aplikován v praktické části na konkrétní podnik. Za použití metod pro analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, PEST analýza a Porterova modelu pěti sil, budou zjištěny faktory, které mají vliv na konkurenceschopnost podniku. Tato zjištění vyústí ve SWOT analýzu, ze které vzejdou strategická doporučení pro top management podniku.
This diploma thesis concerns strategic development of competitiveness of a firm in retail outdoor industry. The aim is to perform complete analysis of Recreational Equipment, Inc. The definition of theoretical basis will be set, which then will be applied to the specified company. Using the methods for internal and external analysis ĚPEST analysis, Porter’s five forces analysisě, the current strategy of the company will be analysed. These findings will lead to SWOT analysis which then will lead to conclusion and recommendation to top management.
Klíčová slova:
competitiveness; internal and external environment of the company; PEST analysis; Porter’s value chain analysis; Strategic analysis; strategic management; SWOT analysis; konkurenceschopnost; PEST analýza; Porterův hodnotový řetězec; Strategická analýza; strategický management; SWOT analýza; vnitřní a vnější prostředí podniku
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/43196