Název: Návrh změn marketingových aktivit vybrané společnosti zaměřených na podporu volby dalšího vzdělávání
Překlad názvu: Proposal of Changes of Marketing Activities in a Selected Company Focused at Promoting Further Education Options
Autoři: Šatníková, Zuzana ; Kroulík, Tomáš (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník.; finanční analýza; marketingový mix; marketingový výzkum; Porterův model konkurenčních sil; SLEPT analýza; Řízení lidských zdrojů; financial analysis; Humen resources management; marketing mix; marketing research; Porter five forces analysis; questionnaire.; SLEPT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/36816

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224914


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet