Original title: Návrh změn marketingových aktivit vybrané společnosti zaměřených na podporu volby dalšího vzdělávání
Translated title: Proposal of Changes of Marketing Activities in a Selected Company Focused at Promoting Further Education Options
Authors: Šatníková, Zuzana ; Kroulík, Tomáš (referee) ; Kruntorádová, Markéta (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: financial analysis; Humen resources management; marketing mix; marketing research; Porter five forces analysis; questionnaire.; SLEPT analysis; dotazník.; finanční analýza; marketingový mix; marketingový výzkum; Porterův model konkurenčních sil; SLEPT analýza; Řízení lidských zdrojů

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/36816

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224914


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share