Original title:
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Translated title:
Social Network Facebook as an Effective Tool for Business Communication
Authors:
Sénášiová, Hana ; Drexler, Denis (referee) ; Konečný, Štěpán (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na firemní komunikaci skrze sociální síť Facebook. Zabývá se propagací a úspěšností reklamních sdělení společnosti na fanouškovských stránkách. Výstupem jsou doporučení, jejichž následování může významně přispět k přidané hodnotě společnosti nejen ve formě zvýšení tržeb, ale také ke zvýšení povědomí o značce.
The diploma thesis focuses on corporate communication through social network Facebook. It deals with the promotion and success of advertising communication on fan pages. The output is recommendations that may significantly contribute to the added value of the company not only in the meaning of increased sales, bud also to increase brand awareness.
Keywords:
advertising communication; corporate communication; Facebook; online advertisement; promotion; social networks; Facebook; firemní komunikace; online reklama; propagace; reklamní sdělení; sociální sítě
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39660