Název:
Marketingový mix společnosti
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Company
Autoři:
Firlová, Markéta ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této diplomové práce je problematika marketingu společnosti. Je v ní obsaženo řešení marketingového mixu podniku a identifikace výrobků a služeb. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace.
The subject of this diploma thesis is focused on marketing problems of company. The thesis includes solutions of marketing mix and identification of products and services. The result is suggestion of marketing mix improvement, especially of marketing communication.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; Marketing; marketing mix; product; propagation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27542