Název:
Návrh na zlepšení obchodní strategie firmy
Překlad názvu:
The Proposal for Improvement of the Business Strategy for the Firm
Autoři:
Hošek, Jiří ; Žahourek, Martin (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této diplomové práce je analyzovat současnou obchodní strategii firmy JANTA s.r.o. a provést její optimalizaci, která povede ke zlepšení obchodní strategie firmy. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně externí a interní analýzy, SWOT analýzu a finanční analýzu, dále obsahuje doporučení a návody, která vedou v rámci navržené strategie ke stanoveným cílům tak, aby byla zlepšena konkurenceschopnost společnosti. Autor práce je jednatelem společnosti.
The subject of this master's thesis is to analyze the current business strategy of the company JANTA s.r.o. and perform the optimization, that will improve business strategy. The work includes theoretical aspects, analysis of the company, specifically external and internal analysis, SWOT analysis and financial analysis, then contains recommendations and instructions, which lead up within the proposed strategy to set goals in order to improve the competitiveness of the company. The author is managing director of the company.
Klíčová slova:
analýza; cíle; informační technologie; konkurence; konkurenceschopnost; marketing; obchod; strategie; vnitřní a vnější faktory; analysis; business; competition; competitiveness; information technology; internal and external factors; marketing; strategy; targets
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10574