Název: Vytvorenie marketingovej stratégie Mediahost.sk na českom trhu
Překlad názvu: Development of the Marketing Strategy of Mediahost.sk on the Czech Market
Autoři: Kapičák, Tomáš ; Šebo, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketing mix; marketing strategy; mediahost.sk; register domains; webhosting; marketingová stratégia; marketingový mix; mediahost.sk; registácia domén; webhosting

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12272

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223666


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet