Original title:
Návrh marketingového mixu
Translated title:
The Marketing Mix Proposal
Authors:
Nová, Lenka ; Slíva, Martin (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve společnosti p.k.Solvent s.r.o. a její zákazníky. Specifikuje jednotlivé složky marketingového mixu, analyzuje okolí společnosti a obsahuje marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k zvyšování konkurenceschopnosti a vyšším ziskům společnosti.
The master´s thesis focuses on the definition of marketing mix in company p.k.Solvent Ltd. and its customers. Specifies the individual components of the marketing mix, analyzes the business area and includes the area of marketing research in customer satisfaction. It compares theoretical knowledge with reality. It contains proposals to improve customer satisfaction, which contribute to increased competitiveness and increased profits of the company.
Keywords:
communication mix; competition; customer; Marketing; marketing mix; marketing research; Porter´s model; questionnaire survey; retail; satisfaction; SLEPT analysis; SWOT analysis; TETA; wholesale; dotazníkové šetření; komunikační mix; konkurence; maloobchod; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; Porterův model; SLEPT analýza; spokojenost; SWOT analýza; TETA; velkoobchod; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/13072