Název:
Strategie vstupu Benziny s.r.o. (Unipetrol, a.s.) na zahraniční trh
Překlad názvu:
Market Entry Strategy of Benzina, s.r.o. (Unipetrol, a.s.) to the Foreign Market
Autoři:
Masár, Lukáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Cieľ diplomovej práce je navrhnutie vhodnej stratégie vstupu firmy Benzina, s.r.o. (Unipetrol, a.s.) na zahraničný trh. Práca obsahuje analýzu súčasnej situácie na domácom trhu v Českej republike a analýzu priemyslu v Ukrajine. Boli predstavené základné analytické metódy, ktoré boli následne vyhodnotené. Na základe uskutočnených analýz bola navrhnutá stratégia vstupu na Ukrajinu.
The main aim of diploma thesis is suggestion of proper market entry strategy of firm Benzina, s.r.o. (Unipetrol, a.s.) to foreign market. Work contains analysis of current situation in domestic market in the Czech Republic and analysis of industry in Ukrainian market. The basic analytical methods were introduced and consequently applied. On the basis of conducted analysis was recommended market entry strategy to the Ukraine.
Klíčová slova:
competitors; Market entry strategy to foreign market; PEST; Porter’s five forces; konkurencia; PEST; Portových 5 síl; Stratégia vstupu na zahraničný trh
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12101