Název: Marketingová strategie společnosti Telefónica O2
Překlad názvu: Marketing Strategy of Telefónica O2
Autoři: Bilavčík, Martin ; Doskočil, Radek (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování spotřebitele; dotazník; marketingová strategie; mobilní operátor; mobilní telefon; segmentace; tarif; consumer behaviour; marketing strategy; mobile network operator; mobile phone; questionnaire; segmentation; tariff

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17684

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222615


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet