Original title:
Návrh marketingové strategie pro firmu
Translated title:
Marketing Strategy of a Company
Authors:
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
The object of this Master´s Thesis is proposal of shopping centre´s marketing strategy. Theoretic part deals with the issue of a retail trade and marketing planning. Current state analysis are made in practical part, which is the main resource for shopping centre´s marketing strategy proposal and second floor remodeling.
Keywords:
catchment area; customer; market share; marketing; Retail trade; shopping centre; SWOT analysis; tenant; Maloobchod; marketing; nájemce; nákupní centrum; podíl na trhu; spádová oblast; SWOT analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/3999