Název:
Personální marketing velkých společností
Překlad názvu:
Personal marketing of large companies
Autoři:
Benešová, Jana ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Budilová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na aplikaci marketingových nástrojů v personálním řízení společnosti. Je rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány základní principy fungování personálního marketingu. Praktická část je dále rozdělena do dvou částí, kde v první jsou porovnány personálně marketingové aktivity vybraných velkých společností na českém pracovním trhu. Ve druhé části je vyhodnocen dotazník, který má ukázat, jak odpovídají marketingové aktivity personalistů představám potenciálních, příp. stávajících zaměstnanců, nebo na co by se personální manažeři měli v praxi zaměřovat.This diploma thesis is focused on application of marketing instruments in personal management of large companies. It is divided into two parts -- theoretical and practical. There are basic principles of functioning of personal marketing described in the theoretical part. Practical part is also divided into two parts -- in first of them there are comparated some personal marketing activities of large companies on czech personal market. In the second part there is the evaluation of questionnaire, which should demonstrate how marketing activities of personal managers meet the requirements of potential, or current employees, or what personal managers have to focuse on.
Klíčová slova:
externí personální marketing; firemní kultura; interní personální marketing; personální marketing; značka zaměstnavatele; corporate culture; employer branding; external personal marketing; internal personal marketing; personal marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41098