Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personální marketing velkých společností
Benešová, Jana ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Budilová, Eva (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na aplikaci marketingových nástrojů v personálním řízení společnosti. Je rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány základní principy fungování personálního marketingu. Praktická část je dále rozdělena do dvou částí, kde v první jsou porovnány personálně marketingové aktivity vybraných velkých společností na českém pracovním trhu. Ve druhé části je vyhodnocen dotazník, který má ukázat, jak odpovídají marketingové aktivity personalistů představám potenciálních, příp. stávajících zaměstnanců, nebo na co by se personální manažeři měli v praxi zaměřovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.