Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33,112 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.78 vteřin. 

Zhodnocení finanční výkonnosti a kvality služeb Art Banking v České republice a v zahraničí
Danielová, Iva
Danielová, Zhodnocení finanční výkonnosti a kvality služeb Art Banking v České republice a v zahraničí. Brno, 2014. Diplomová práce se zabývá službou Art Banking, která v současné době v České republice není zcela rozšířena. V první části práce jsou pomocí vhodné literatury a internetových zdrojů popsány historické vazby umění a bank, legislativa týkající se Art Bankingu a služby bank v oblasti umění. Teoretická část je doplněna o seznam vhodných zdrojů informací pro začínající i zkušené investory a sběratele umění, ale i bankovní a nebankovní znalce a poradce na trhu umění, tzv. Art Advisory. V druhé části práce jsou uvedeny konkrétní příklady jednotlivých služeb Art Banking nabízené klientům převážně evropskými a americkými bankami. Kompletní seznam všech bank s jejich klientskými službami v oblasti umění dotváří obraz zájmu bank o obchod a podporu umění a kultury. S rozvojem a zkvalitňováním těchto služeb v okolních státech a s růstem objemu aukčních prodejů se nabízí otázka, zda by o službu Art Banking byl zájem i v České republice. Myšlenka zavedení služby v České republice je podpořena aplikací vytvořené metodiky bankovní služby pro Českou republiku na konkrétním případě aktivit investora. Závěr studie hodnotí získaná data a nastiňuje možný budoucí vývoj služby Art Banking.

Analýza marketingových nástrojů knižního nakladatelství
Gruberová, Laura ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Analýza marketingových nástrojů knižního nakladatelství se zaměřuje na oblast českého knižního trhu a na marketingové nástroje, které jsou v současné době používány knižními nakladateli. Cílem práce je na základě kvalitativního výzkumu zhodnotit marketingové nástroje konkrétního českého knižního nakladatelství a navrhnout možná zlepšení jejich použití. Teoretická část práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti knižních nakladatelství a knižního marketingu, které slouží jako východisko pro praktickou část práce. Praktická část práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů knižního nakladatelství Argo, uvádí pozitiva a negativa těchto nástrojů a v závěru přináší návrhy na jejich zlepšení. Tato část práce vychází z marketingové situační analýzy nakladatelství, analýzy dostupných dat o činnosti nakladatelství a z hloubkového rozhovoru s jedním z jeho kmenových autorů. Práce je přínosná především pro knižní nakladatele a prodejce, kteří z této práce mohou získat informace o možných marketingových nástrojích. Pro čtenáře knih je tato práce zajímavá především z pohledu získání informací o tom, jak jim může marketing napomoci při výběru knih.

Analýza sociálních služeb pro seniory v České republice v letech 2007 - 2015
Fialová, Tereza ; Prudká, Šárka (vedoucí práce) ; Kotýnková, Magdalena (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na téma sociálních služeb pro seniory a jejich vývoj od roku 2007 do roku 2015. Cílem práce je popsání vývoje sociálních služeb, jak v České republice, tak v jednotlivých krajích a jejich následná komparace. Práce má také za úkol informovat o současné situaci a z obojího vyplývající prognózy do budoucna a jejich hodnocení. Teoretická část se zabývá definicí a zařazením sociálních služeb v rámci sociální politiky. Nedílnou součástí je popis základních forem sociálních služeb, poskytovatelů sociálních služeb a taktéž legislativního a finančního rámce sociálních služeb v České republice. Metodou užitou v této části práce je rešerše odborné literatury zaměřené na charakteristiku sociální politiky a zvláště sociálních služeb. Část empirická pak navazuje na poznatky z části teoretické. Výzkum se nejdříve zaměřuje na Českou republiku jako celek a až poté přechází ve zkoumání specifik jednotlivých krajů a jejich porovnání. Zde použitými metodami jsou analýza stávajícího systému sociálních služeb a regionální komparace. Zdrojem dat jsou především údaje Českého statistického úřadu a Ministerstva práce a sociálních věcí. Výsledkem zkoumání je potvrzení nezbytnosti sociálních služeb v životě seniorů. Práce se snaží popsat a upozornit na současné systémové nedostatky poskytování a financování sociálních služeb, které je potřeba řešit především s ohledem na současný demografický trend zvyšování počtu starších osob.

Externí financování podnikatelských záměrů v ČR
Kubíčková, Kateřina ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tématem bakalářské práce jsou možnosti externího financování podnikatelských záměrů v ČR. V teoretické části práce jsou shrnuty odborné poznatky a definice týkající se podnikání, osoby podnikatele, právních forem podnikání a klasických způsobů externího financování podniku. Protože nedostatek prostředků nebo obtížný přístup k tradičním zdrojům kapitálu může být někdy překážkou v realizaci vítaného a životaschopného podnikatelského záměru, věnuje se druhá polovina práce alternativním možnostem financování podnikatelských projektů s důrazem na čerpání dotací z EU. Dalšími analyzovanými externími zdroji financí jsou investice soukromých investorů tzv. Business Angels, financování prostřednictvím rizikového a soukromého rozvojového kapitálu, crowdfunding a nakonec i zvýhodněné úvěry pro začínající podnikatele nebo nové projekty ze strany bankovních institucí. Cílem práce je poskytnout přehled dostupných externích zdrojů financování projektů, zjistit jak si v České republice vedou a v závěru zhodnotit, pro jaké typy projektů se ta která forma financování hodí. Podnikatelům, kteří nemají pro rozjezd svého nápadu dostatek finančních prostředků, by práce mohla pomoci zorientovat se v existujících možnostech externích zdrojů financování.

Vliv zavedení DMS v bance na její byznys procesy
Vejmělek, Vojtěch ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Cícha, Daniel (oponent)
Tématem této práce je posouzení vlivu implementace elektronického systému pro správu a řízení dokumentů (DMS) na vybraný byznys proces. Práce postupuje od podrobné charakteristiky základních pojmů, vedle technologických aspektů se zabývá také legislativou, dále pokračuje přes současný stav vybraného procesu až po návrh budoucího stavu. Práce je věnována všem, které zajímá problematika správy podnikového obsahu, dále může nabídnout motivy k zamyšlení, jak uchopit elektronizaci dokumentů a jak díky tomu lze zvýšit úroveň poskytovaných služeb.

Vývoj aplikace pokladního systému s podporou EET pro maloobchod
Nguyen Manh, Tho ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je návrh a vývoj aplikačního softwaru pro pokladní systém. Hlavním kritériem vyvíjeného systému je podpora elektronické evidence tržeb, jež splňuje podmínky stanovené zákonem č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb. V rámci této práce je pokladní systém určen k podpoře prodejních procesů maloobchodu. Teoretická část je zaměřená na popis pokladního systému a jeho komponentů. K vyřešení problematiky elektronické evidence tržeb se provedl rozbor legislativy a analyzoval trh s pokladními systémy. Práce dále představuje analýzu procesů a požadavků, návrh řešení systému a implementace aplikace založené na jazyce Java. K otestování funkčnosti vytvořené aplikace se použil případový test. Závěrečná kapitola shrnuje obsah práce a nastiňuje možnosti budoucího vývoje. Výsledkem práce je funkční pokladní aplikace, která bude dostupná ke stažení pod open-source licencí. Tato práce by mohla dále sloužit jako podnikatelská příručka k porozumění problematiky pokladního systému a elektronické evidence tržeb.

Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Jochimová, Natálie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kajfoszová, Dorota (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu zmíněného internetového obchodu při porovnání s dalším subjektem. Teoretická část této diplomové práce přináší definici internetového marketingu a celého online prostředí, dále také popis jednotlivých marketingových nástrojů spolu s nastíněním jejich moderních forem. V praktické části dochází k analýze těchto nástrojů u internetového obchodu ZOOT.cz. Hlavními zdroji dat jsou výsledky dotazníkového šetření společnosti ZOOT s názvem Fashion Report, data o efektivnosti použití služby Retargeting společnosti Sklik, dále také závěry individuálních a skupinových hloubkových rozhovorů s pracovníky společnosti ZOOT a interní dokumenty internetových obchodů o efektivnosti jednotlivých používaných nástrojů. Výsledky těchto výzkumů ukazují, že pokud firmy využívají moderních nástrojů marketingové komunikace, je u nich stále větší důraz kladen na rychlé zařazení novinek do firemních aktivit, zajištění nadstandardních služeb pro zákazníky, ale také sledování podoby reklamních sdělení u konkurence.

Implementation methodology of open source ERP in SME
Polák, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Lieb, Dušan (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou implementace open source ERP systémů v prostředí malých a středních podniků. Hlavním cílem práce je sestavení metodiky implementace open source ERP systémů. Naplnění předchází stanování manifestu, ze kterého metodika vychází a zhodnocení oblasti implementačních metodik. Popsaná metodika je následně ověřena pomocí případové studie. Hlavním přínosem práce je sestrojena metodika, která popisuje způsob implementace OS ERP podporující úspěšné nasazení podnikových informačních systémů a eliminující často se vyskytující nedostatky.

Marketingová komunikace komerčních pojišťoven na sociálních médiích
Havránek, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace komerčních pojišťoven v prostředí sociálních médií. Cílem práce je provedení analýzy stávajícího stavu komunikačních aktivit komerčních pojišťoven na vybraných sociálních médiích. Na základě identifikovaného stavu a zjištěného zájmu o tyto komunikační aktivity ze strany zákazníků je navrženo doporučení pro možné zlepšení online komunikace komerčních pojišťoven za účelem podpory prodeje jejich pojistných produktů. V první části je vymezena oblast pojišťovnictví, marketingové komunikace a sociálních médií. Dále jsou identifikovány aktivity, které firmy provádí na sociálních médiích, za účelem zvýšení povědomí o své značce. Tyto aktivity lze monitorovat, vyhodnotit a následně optimalizovat. Ve druhé části je identifikovaný stávající stav aktivit komerčních pojišťoven na sociálních médiích a zjištění zájmu o tyto aktivity ze strany zákazníků pomocí kvalitativního výzkumu. Na základě těchto poznatků jsou formulovány návrhy doporučení na možné zlepšení stávajícího stavu. Přínosem diplomové práce je identifikace stávajícího stavu aktivit komerčních pojišťoven na sociálních médiích.

Analýza a návrh struktury intranetu
Novák, Miroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Intranet je v dnešní době nedílnou součástí skoro každé firmy jakýchkoliv rozměrů i oblastí působnosti. Ve své práci i v osobním životě se často setkávám s různými intranety, které většinou nemají pozitivní ohlasy. Mívají však společný základ problému, který obvykle spočívá ve špatné struktuře, což je důvodem volby mého tématu práce. Jejím cílem je provést analýzu stávajícího intranetu v konkrétním podniku a následně za pomoci metody card-sorting vytvořit návrh nové struktury, jak by mohl intranet vypadat. Práce je primárně zobecněným postupem, jak při takové realizaci postupovat a jakými oblastmi se zabývat. Teoretická část diplomové práce se věnuje tématům informační architektury a samotnému pojmu intranet, přičemž zmiňuje nejčastější problémy, se kterými jsem se právě u intranetu setkal a na které poukazuji. Praktická část se již zabývá samotnou analýzou, kde se zaměřuji na strukturu současného intranetu, kategorizaci obsahu, vazby na další systémy, kastomizace, způsob řízení oprávnění, zjišťování spokojenosti a návštěvnosti intranetu. Analýza je realizována manuálním procházením současného intranetu v podniku. Jiné metody nebo přístupy nebyly z důvodu technických omezení nebo nedostatečných oprávnění umožněny. Na základě výstupů analýzy kategorizace webů a metody card-sorting je představen návrh nové struktury, který je však pouze demonstrací samotné metody, jak k návrhu přistoupit, a to zejména z důvodu malého vzorku uživatelů, který byl pro realizaci poskytnut.