Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39,206 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.87 vteřin. 

Profil dobrovolníka programu Pět P
UVÍROVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. V první části jsem definovala pojmy dobrovolnictví, dobrovolník, mentoring, program Pět P. V mentoringové části jsem se zabývala celosvětovým programem Big Brothers Big Sisters, jeho vývojem, historií a v neposlední řadě jeho realizací v České republice pod názvem Pět P. Zde jsem se zaměřila na celkovou charakteristiku programu, jeho vznik, vývoj, cíle, principy a na první založené Pět P u nás. Cílem práce je zhodnotit profil dobrovolníka programu Pět P. Za profil dobrovolníka jsem považovala věkové rozhraní dobrovolníků, pohlaví, dětství, studium, zájmy, koníčky, rodinu, osobní, současný život a v neposlední řadě souvislost s programem Pět P, a utvořit tak podrobný profil toho, jací lidé se stávají dobrovolníky zmiňovaného programu. V praktické části byl použit kvantitativní výzkum, metoda dotazování, technika dotazníku, který obsahoval 21 otázek. Z těchto otázek bylo 12 uzavřených, 4 otevřené a 4 polootevřené. Tento dotazník je možno rozdělit na čtyři okruhy, a to dětství, identifikační otázky, současná osobní situace, souvislosti s programem Pět P. Výsledky byly vyhodnoceny popisnou statistikou s využitím grafů. V další části práce jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu, které jsou zpracovány popisnou statistikou pomocí grafů. Výsledky přinesly nejen očekávané předpoklady, ale také velice zajímavé a nečekané výsledky. Jeden z nich byl, že 32 ze 100 dotazovaných pracuje na plný úvazek. Dalším nečekaným a překvapivým výsledkem bylo, když na otázku, zda chcete mít své vlastní děti, odpověděli 2 respondenti ne a 7 možná. Tato odpověď je velice zajímavá vzhledem k tomu, že program Pět P je zaměřen na děti. Další části práce je Diskuze, ve které jsou zhodnoceny podrobněji veškeré výzkumné otázky a jejich vyhodnocení. Na závěr práce uvádím také, jak by tento výzkum mohl pomoci samotné Asociaci Pět P v České Republice.

Analýza marketingových nástrojů knižního nakladatelství
Gruberová, Laura ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Analýza marketingových nástrojů knižního nakladatelství se zaměřuje na oblast českého knižního trhu a na marketingové nástroje, které jsou v současné době používány knižními nakladateli. Cílem práce je na základě kvalitativního výzkumu zhodnotit marketingové nástroje konkrétního českého knižního nakladatelství a navrhnout možná zlepšení jejich použití. Teoretická část práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti knižních nakladatelství a knižního marketingu, které slouží jako východisko pro praktickou část práce. Praktická část práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů knižního nakladatelství Argo, uvádí pozitiva a negativa těchto nástrojů a v závěru přináší návrhy na jejich zlepšení. Tato část práce vychází z marketingové situační analýzy nakladatelství, analýzy dostupných dat o činnosti nakladatelství a z hloubkového rozhovoru s jedním z jeho kmenových autorů. Práce je přínosná především pro knižní nakladatele a prodejce, kteří z této práce mohou získat informace o možných marketingových nástrojích. Pro čtenáře knih je tato práce zajímavá především z pohledu získání informací o tom, jak jim může marketing napomoci při výběru knih.

Externí financování podnikatelských záměrů v ČR
Kubíčková, Kateřina ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tématem bakalářské práce jsou možnosti externího financování podnikatelských záměrů v ČR. V teoretické části práce jsou shrnuty odborné poznatky a definice týkající se podnikání, osoby podnikatele, právních forem podnikání a klasických způsobů externího financování podniku. Protože nedostatek prostředků nebo obtížný přístup k tradičním zdrojům kapitálu může být někdy překážkou v realizaci vítaného a životaschopného podnikatelského záměru, věnuje se druhá polovina práce alternativním možnostem financování podnikatelských projektů s důrazem na čerpání dotací z EU. Dalšími analyzovanými externími zdroji financí jsou investice soukromých investorů tzv. Business Angels, financování prostřednictvím rizikového a soukromého rozvojového kapitálu, crowdfunding a nakonec i zvýhodněné úvěry pro začínající podnikatele nebo nové projekty ze strany bankovních institucí. Cílem práce je poskytnout přehled dostupných externích zdrojů financování projektů, zjistit jak si v České republice vedou a v závěru zhodnotit, pro jaké typy projektů se ta která forma financování hodí. Podnikatelům, kteří nemají pro rozjezd svého nápadu dostatek finančních prostředků, by práce mohla pomoci zorientovat se v existujících možnostech externích zdrojů financování.

Vliv zavedení DMS v bance na její byznys procesy
Vejmělek, Vojtěch ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Cícha, Daniel (oponent)
Tématem této práce je posouzení vlivu implementace elektronického systému pro správu a řízení dokumentů (DMS) na vybraný byznys proces. Práce postupuje od podrobné charakteristiky základních pojmů, vedle technologických aspektů se zabývá také legislativou, dále pokračuje přes současný stav vybraného procesu až po návrh budoucího stavu. Práce je věnována všem, které zajímá problematika správy podnikového obsahu, dále může nabídnout motivy k zamyšlení, jak uchopit elektronizaci dokumentů a jak díky tomu lze zvýšit úroveň poskytovaných služeb.

Webová aplikace pro e-learning češtiny
Lam Van, Duyet ; Vodňanský, Daniel (vedoucí práce) ; Zumr, Jiří (oponent)
Neznalost českého jazyka znamená pro cizince žijící v České republice vážný problém. Čeština jim má sloužit ke komunikaci, při podnikání, studiu, ale pro některé je také nutnou podmínkou pro získání trvalého pobytu. Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace webové aplikace, která má sloužit jako zdroj učení českého jazyka pro cizince. Pro dosažení tohoto cíle je nejprve provedena analýza již existujících řešení pro e-learning češtiny. Na jejím základě je proveden návrh webové aplikace, uživatelského rozhraní a také struktury databázového modelu. Po návrhu aplikace následuje její vývoj, při němž je použita klient/server architektura a vybrané webové technologie, a to především Laravel Framework, jQuery a databázový systém MySQL. Výstupem práce je přehledná webová aplikace, která poskytuje uživatelům majícím potřebu se zlepšit v českém jazyce přístup k naukovým lekcím, návodům a cvičením, kde si můžou otestovat své znalosti a podle toho zjistit svoji jazykovou úroveň.

Analýza trhu nemovitostí v Královéhradeckem kraji
Vašata, Zdeněk ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Trýznová, Jana (oponent)
Cílem této práce je analýza trhu nemovitostí se zaměřením investice drobného investora do bytů v tomto regionu. První část práce se zaměřuje na všeobecné informace o trhu nemovitostí a potřebné ekonomické znalosti pro případnou investici. Další, praktická část, je již zaměřena na Královehradecký region, kde určení nejvhodnějších lokalit k investici je výsledným průnikem rozborů finančního a obecného, který zkoumá lokality z geografické stránky, demografického vývoje nebo např. infrastruktury oblasti. V doporučených lokalitách je pak provedena modelová analýza s vyhodnocením potenciálu investice do bytů ve zkoumaném regionu.

Implementation methodology of open source ERP in SME
Polák, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Lieb, Dušan (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou implementace open source ERP systémů v prostředí malých a středních podniků. Hlavním cílem práce je sestavení metodiky implementace open source ERP systémů. Naplnění předchází stanování manifestu, ze kterého metodika vychází a zhodnocení oblasti implementačních metodik. Popsaná metodika je následně ověřena pomocí případové studie. Hlavním přínosem práce je sestrojena metodika, která popisuje způsob implementace OS ERP podporující úspěšné nasazení podnikových informačních systémů a eliminující často se vyskytující nedostatky.

Supervize dobrovolníků v neziskových organizacích
Beerová, Michala ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Předmětem mé bakalářské práce jsou dobrovolníci v neziskových organizacích ve Švédsku a v České republice. Cílem této práce je zaměřit se na neziskový sektor a snažit se jej popsat, vysvětlit pozici dobrovolníků v těchto organizacích a v neposlední řadě obhájit supervizi dobrovolníků jako jeden z možných způsobů spolupráce s dobrovolníky. Rozvoj a podpora dobrovolníků jsou hlavní součástí manažerské činnosti neziskových organizací. Supervize je jedna z manažerských funkcí, které se v neziskovém sektoru dlouhodobě uplatňují. Zajištění supervize je jedním z hlavních cílů organizace pro podporu zaměstnance či dobrovolníka a tato práce může odpovědět na otázku, jak je supervize dobrovolníků důležitá a jaký prospěch mohou samotní dobrovolníci ze supervize mít. Snažím se zjistit účel dobrovolnictví, vzdělávací potenciál dobrovolnictví a aktuální situaci vedení supervize v těchto organizacích. Zaměřila jsem se na zkoumání přístupu k dobrovolnictví a supervizi ve dvou různých zemích. Dobrovolnictví je velmi významným společenským rysem a v rámci kvalitativního šetření popisuji organizace, které se zabývají dobrovolnickou prací ve vybraných neziskových organizacích v České republice a ve Švédsku. Praktická část navazuje na teoretickou a věnuje se popisování přístupů neziskových organizací k supervizi a dobrovolnictví.

Marketingová komunikace komerčních pojišťoven na sociálních médiích
Havránek, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace komerčních pojišťoven v prostředí sociálních médií. Cílem práce je provedení analýzy stávajícího stavu komunikačních aktivit komerčních pojišťoven na vybraných sociálních médiích. Na základě identifikovaného stavu a zjištěného zájmu o tyto komunikační aktivity ze strany zákazníků je navrženo doporučení pro možné zlepšení online komunikace komerčních pojišťoven za účelem podpory prodeje jejich pojistných produktů. V první části je vymezena oblast pojišťovnictví, marketingové komunikace a sociálních médií. Dále jsou identifikovány aktivity, které firmy provádí na sociálních médiích, za účelem zvýšení povědomí o své značce. Tyto aktivity lze monitorovat, vyhodnotit a následně optimalizovat. Ve druhé části je identifikovaný stávající stav aktivit komerčních pojišťoven na sociálních médiích a zjištění zájmu o tyto aktivity ze strany zákazníků pomocí kvalitativního výzkumu. Na základě těchto poznatků jsou formulovány návrhy doporučení na možné zlepšení stávajícího stavu. Přínosem diplomové práce je identifikace stávajícího stavu aktivit komerčních pojišťoven na sociálních médiích.

Analýza a návrh struktury intranetu
Novák, Miroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Intranet je v dnešní době nedílnou součástí skoro každé firmy jakýchkoliv rozměrů i oblastí působnosti. Ve své práci i v osobním životě se často setkávám s různými intranety, které většinou nemají pozitivní ohlasy. Mívají však společný základ problému, který obvykle spočívá ve špatné struktuře, což je důvodem volby mého tématu práce. Jejím cílem je provést analýzu stávajícího intranetu v konkrétním podniku a následně za pomoci metody card-sorting vytvořit návrh nové struktury, jak by mohl intranet vypadat. Práce je primárně zobecněným postupem, jak při takové realizaci postupovat a jakými oblastmi se zabývat. Teoretická část diplomové práce se věnuje tématům informační architektury a samotnému pojmu intranet, přičemž zmiňuje nejčastější problémy, se kterými jsem se právě u intranetu setkal a na které poukazuji. Praktická část se již zabývá samotnou analýzou, kde se zaměřuji na strukturu současného intranetu, kategorizaci obsahu, vazby na další systémy, kastomizace, způsob řízení oprávnění, zjišťování spokojenosti a návštěvnosti intranetu. Analýza je realizována manuálním procházením současného intranetu v podniku. Jiné metody nebo přístupy nebyly z důvodu technických omezení nebo nedostatečných oprávnění umožněny. Na základě výstupů analýzy kategorizace webů a metody card-sorting je představen návrh nové struktury, který je však pouze demonstrací samotné metody, jak k návrhu přistoupit, a to zejména z důvodu malého vzorku uživatelů, který byl pro realizaci poskytnut.