Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Začínající pedagog a začínající kroužek dramatické výchovy na vesnické škole
Fukárková, Valerie ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Marušák, Radek (oponent)
Tato práce si klade za cíl popsat činnost začínajícího pedagoga a začínajícího kroužku dramatické výchovy na Základní a mateřské škole Pernink, kde výuka na prvním stupni probíhá formou malotřídní výuky. V celkové organizaci kroužku se opírám o mé dosavadní pedagogické zkušenosti a odbornou literaturu, náplní tedy bude osobnostní a sociální výchova, průpravné hry a cvičení, základy hereckého vyjadřování, technika řeči, dramatické hry a improvizace a metody a techniky dramatické výchovy. Mým cílem, který mapuje tato diplomová práce je poskytnutí základů dramatické výchovy heterogenní skupině dětí. KLÍČOVÁ SLOVA: Učitel, začátečník, dramatická výchova, vesnická škola.
Návrh pohybového programu pro začátečníky ve fitness
Blau, Matěj ; Krištofič, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pinkavová, Monika (oponent)
Název: Návrh pohybového programu pro začátečníky ve fitness Cíle: Cílem práce je vyprofilovat zásady, ze kterých by měl vycházet, a které by měl respektovat plán sportovní přípravy začátečníků ve fitness. Charakterizovat fitness jako hnutí i jako svébytné sportovní odvětví. Zaměřit se na začínající adepty, na různost úrovně pohybových dispozic, respektive na proces od přijetí začátečníka po úvodní tréninkové jednotky včetně výhledu do budoucnosti. Na základě vyprofilovaných kritérií pro sestavování plánu sportovní přípravy navrhnout pohybový program pro začátečníky ve fitness. Metody: Práce je deskriptivního charakteru a vychází z literární rešerše podpořené informacemi získanými metodou pozorování. Jejím účelem je shromáždění a interpretování informací z dostupných materiálů vzhledem k fitness a následnému vytvoření pohybové programu pro začátečníka. Výsledky: Výsledkem práce je návrh strukturovaného programu pro začátečníky s cílem zvýšení tělesné zdatnosti. Jednotlivé položky pohybového programu jsou zdůvodněny a doplněny o konkrétní cviky. Klíčová slova: Fitness, kulturistika, začátečník, vstupní diagnostika, pohybový program
New approaches in metodology of French as a foreign language.
Široká, Pavlína ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Bořek - Dohalská, Marie (oponent)
Diplomová práce s názvem La phonétique dans l'enseignement du FLE selon l'approche actionnelle se zabývá pojetím fonetiky ve výuce FLE dle nového akčního přístupu. Práce je v úvodní části zaměřena na diachronní vývoj výukových metod ve výuce fonetiky francouzštiny jako cizího jazyka (FLE). Dále se práce soustředí na teoretické vymezení základních fonetických jevů, se kterými pracujeme v praktické část práce. Jevy jsou stručně charakterizovány z hlediska teoretického, dále z hlediska didaktického a následně práce definuje obsahy, které by měli být zahrnuty ve výuce FLE na úrovni A1 dle společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Jsou zde vymezeny fonetická cvičení a doporučené postupy ve výuce fonetiky FLE. V následující části práce je věnována pozornost diachronnímu vývoji v oblasti evaluace fonetiky FLE, vymezení kritérií pro hodnocení a stanovení hlavních typů hodnocení. Praktická část práce analyzuje pojetí fonetiky v novodobých učebnicích FLE, které jsou pojaty dle akčního přístupu. Na základě teoretických poznatků v teoretické části práce jsou stanovena kritéria pro analýzu učebnicových souborů. Následně práce analyzuje pět učebnicových souborů dle stanovených kritérií a cílů práce. Diplomová práce si klade za cíl vymezit pojetí fonetiky dle nového akčního přístupu ve výuce FLE...
Návrh pohybového programu pro začátečníky ve fitness
Blau, Matěj ; Krištofič, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pinkavová, Monika (oponent)
Název: Návrh pohybového programu pro začátečníky ve fitness Cíle: Cílem práce je vyprofilovat zásady, ze kterých by měl vycházet, a které by měl respektovat plán sportovní přípravy začátečníků ve fitness. Charakterizovat fitness jako hnutí i jako svébytné sportovní odvětví. Zaměřit se na začínající adepty, na různost úrovně pohybových dispozic, respektive na proces od přijetí začátečníka po úvodní tréninkové jednotky včetně výhledu do budoucnosti. Na základě vyprofilovaných kritérií pro sestavování plánu sportovní přípravy navrhnout pohybový program pro začátečníky ve fitness. Metody: Práce je deskriptivního charakteru a vychází z literární rešerše podpořené informacemi získanými metodou pozorování. Jejím účelem je shromáždění a interpretování informací z dostupných materiálů vzhledem k fitness a následnému vytvoření pohybové programu pro začátečníka. Výsledky: Výsledkem práce je návrh strukturovaného programu pro začátečníky s cílem zvýšení tělesné zdatnosti. Jednotlivé položky pohybového programu jsou zdůvodněny a doplněny o konkrétní cviky. Klíčová slova: Fitness, kulturistika, začátečník, vstupní diagnostika, pohybový program
Formální stránka simultánního tlumočení ve vztahu k tlumočnické praxi
Flanderová, Kristýna ; Timarová, Šárka (vedoucí práce) ; Špirk, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá změny ve formální stránce výstupu simultánního tlumočení z angličtiny do češtiny ve vztahu k rostoucí tlumočnické praxi u studentů a absolventů tlumočnictví. Cílem je podat systematický přehled formálních nedostatků v simultánním tlumočení u tlumočníků na různém stupni osvojování tlumočnické dovednosti. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části je představen současný stav zkoumané problematiky a zjištění autorů předchozích studií, které se zabývaly formálními posuny na jazykové úrovni v simultánním tlumočení. Práce je založena na předpokladu, že s rostoucími zkušenostmi a s pravidelným cvičením zlepšuje tlumočník formální stránku svého výstupu tak, aby projev plynul hladce a nerušil posluchače nestardandními jazykovými jevy. Dále se studie zabývá tím, jak působí formální stránka tlumočnického výstupu a její případné nedostatky na posluchače. V empirické části je proveden tlumočnický experiment, který se dělí do dvou fází. První fáze je zaměřena na klasifikaci a kvantifikaci formálních posunů v simultánním tlumočení u tří kategorií tlumočníků - začínajících studentů, pokročilých studentů a absolventů tlumočnictví. V druhé fázi hodnotí vybraná tlumočení ze všech skupin dle pokročilosti 30 posluchačů. Posluchači hodnotí na základě dotazníku...
Začínající pedagog a začínající kroužek dramatické výchovy na vesnické škole
Fukárková, Valerie ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Marušák, Radek (oponent)
Tato práce si klade za cíl popsat činnost začínajícího pedagoga a začínajícího kroužku dramatické výchovy na Základní a mateřské škole Pernink, kde výuka na prvním stupni probíhá formou malotřídní výuky. V celkové organizaci kroužku se opírám o mé dosavadní pedagogické zkušenosti a odbornou literaturu, náplní tedy bude osobnostní a sociální výchova, průpravné hry a cvičení, základy hereckého vyjadřování, technika řeči, dramatické hry a improvizace a metody a techniky dramatické výchovy. Mým cílem, který mapuje tato diplomová práce je poskytnutí základů dramatické výchovy heterogenní skupině dětí. KLÍČOVÁ SLOVA: Učitel, začátečník, dramatická výchova, vesnická škola.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.