Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 908 záznamů.  začátekpředchozí899 - 908  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků lékárny Farmakum
Škrabánek, Tomáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vyskočil, Vlastimil (oponent)
Spokojenost zákazníků v podnikatelském prostředí je obecně důležitým faktorem. Moje bakalářská práce se zabývá zjištěním důvodů jak zákaznické spokojenosti, tak na druhé straně případných faktorů nespokojenosti zejména z hlediska prostředí lékárny, jejího odborného personálu a dále charakteru a rozsahu poskytovaných služeb. K dosažení tohoto cíle napomáhá marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky přinášejí určité podněty pro eventuální zlepšení spokojenosti zákazníků a potažmo se tedy mohou stát podkladem pro další manažerské rozhodování lékárny Farmakum.
Analýza nákupního chování zákazníka
Kálal, Tomáš ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Kynclová, Vladimíra (oponent)
Práce pojednává o nákupním chování zákazníků v Písku. Nejdříve charakterizuje nákupní chování, poté popisuje písecký region z hlediska geografického. Následně jsou čtenáři přiblíženy velkoplošné jednotky v Písku. Poslední částí práce je analýza ankety o nákupních preferencích v Písku.
Spokojenost zákazníků
Fenclová, Jana ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Cílem této diplomové práce je předvést využití statistických metod k hlubšímu poznání spokojenosti a loajality zákazníků velké společnosti. Především jde o pochopení zákaznického chování a nalezení zásadních podnětů, které mohou ovlivňovat spokojenost zákazníků se společností, jejíž služby využívá. Práce je členěna do tří kapitol, které se skládají s oddílů a pododdílů. Podle struktury jí lze rozčlenit na dvě základní části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá z první a druhé kapitoly. První kapitola se věnuje marketingovému výzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníka. Popisuje základní přístupy měření, výběr vzorku zákazníků, strukturu dotazníků, techniku sběru dat a vybrané metody z praxe. Druhá kapitola obsahuje vybrané statistické metody, konkrétně jde o korelační analýzu, regresní analýzu, faktorovou analýzu a modely strukturálně lineárních vztahů. Praktická část je reprezentována pro tuto práci klíčovou třetí kapitolou. Na počátku může čtenář nejprve nalézt popis výběrového šetření a základní informace o analyzovaném výběrovém souboru. Získaná data jsou dále analyzována za použití nepříliš známé a zřídkakdy používané metody Walker, která nabízí zajímavou a efektivní možnost vyhodnocování informací o zákaznících. Právě představení a demonstrace metody Walker představuje nejen jádro, ale současně i hlavní cíl celé práce.
Analýza nákupního chování zákazníků ve vybrané lokalitě
Fritsch, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků z Černošic a okolí. Popisuje vybrané prodejny v Černošicích a okolí, stručně rozebírá vývoj preferencí typu hlavního nákupního místa potravin v České republice a charakterizuje vlastnosti zákazníků z České republiky. Z vlastního šetření pak analyzuje nákupní chování zákazníků z Černošic a okolí. Popisuje výběr prodejen a také důvody tohoto výběru. Jejich důležitost poté porovnává podle typu nákupního místa či mobility zákazníků. Výsledky této analýzy porovnává se situací v České republice.
Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000
Novotná, Olga ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Skopal, Jaroslav (oponent)
Práce se zabývá orientací na zákazníka v souvislosti s mezinárodními normami ISO. Obsahuje rozbor ČSN EN ISO 9001:2002, podpůrných norem řady ISO 10000 a ČSN ISO 20252:2007. Hledá vazbu mezi orientací na zákazníka a výsledky podniku podle ČSN ISO 10014:2007. V další části se zaměřuje na praktické využití tohoto souboru norem v oblasti marketingu.
Marketing v oblasti bentonitových steliv
Juklíček, Zdeněk Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vyskočil, Zdeněk (oponent)
Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management
Kritéria zákazníka pro výběr autobusového přepravce na trase Praha - Brno
Kulhánek, Luboš ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Vycudilík, Vojtěch (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá marketingem služeb, marketingovým mixem s akcentem na přepravní služby, připraví teoretický základ pro výzkum trhu. Dále obsahuje základní data o autobusové přepravě v ČR. V praktické části je proveden výzkum u spol. Student agency a Touring Bohemia. Výsledky jsou interpretovány a nakonec je přidáno hodnocení a doporučení.
Měření spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku
Ryšavá, Kateřina Bc. ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Pražáková, Eva (oponent)
Práce popisuje možné metody monitorování spokojenosti zákazníků a vhodnost jejich použití. Zabývá se způsoby zjišťování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku a navrhuje nový systém měření. Ve zvolené společnosti je realizován dotazníkový průzkum, který směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení činnosti podniku a jeho vztahu se zákazníky.
Hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu v systému CeMF
Bém, Martin ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Švarcbachová, Jarka (oponent)
Cílem práce je navrhnout systém hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu pro aplikaci CeMF společnosti Digital Resources. Navržený systém je základem pro vytvoření nadstavby typu Customer Intelligence pro řízení zákaznického portfolia. Cíle je dosaženo pomocí propojení Balanced Scorecard, Customer Relationship Managementu a principů Business Intelligence. Práce stanovuje 122 zákaznických ukazatelů ve 28 dimenzích a obsahuje i obecný návrh implementace pro Microsoft SQL Server 2005.
Marketingové činnosti firmy ABC
Brůža, Jiří ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Zouhar, Josef (oponent)
Nadefinování pojmu zákazník, klíčový zákazník, firemní procesy a marketingový mix. Aplikace marketingové činnosti v podmínkách střední firmy. Reenginering procesů mající bezprostřední vliv na zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 908 záznamů.   začátekpředchozí899 - 908  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.