Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání výuky florbalu na základních školách v různých městech na základě zkušenosti učitele s florbalovou kariérou.
Bočková, Tereza ; Běhanová, Michaela (vedoucí práce) ; Dragounová, Zuzana (oponent)
Autor: Tereza Bočková Název práce: Porovnání výuky florbalu na základních školách v různých městech na základě zkušenosti učitele s florbalovou kariérou Cíle práce: porovnání výuky na základně pozorování a rozhovoru s učiteli na základních školách. 1. Porovnání přípravy hodiny a výuky florbalu učiteli s osobními florbalovými zkušenostmi a učiteli bez zkušeností s hraním florbalu Metodika: Výzkumná část bakalářské práce je tvořena pozorováním Výzkumný soubor: Výzkumný soubor tvořily 3 základní školy a 6 vyučujících tělesné výchovy. Celkem se jednalo o 6 vyučovacích hodin na základních školách, které vedli jak vyučující s osobními florbalovými zkušenostmi, tak bez nich. Výsledky práce: Domnívám se, že výsledkem práce by mělo být zjištění, že výuka florbalu učitelem s osobními florbalovými zkušenostmi bude kvalitnější a žáci si v hodinách tělesné výchovy rychleji osvojí základy florbalu. Využití v praxi: Tato práce by mohla pomoci učitelům bez osobní florbalové zkušenosti ke zlepšení úrovně výuky florbalu v hodinách tělesné výchovy. Klíčová slova: Florbal, zkušenosti s florbalem, tělesná výchova, výuka florbalu na základní škole, učitel tělesné výchovy
Rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy tělesné výchovy v přípravě na hodinu a motivování žáků na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií
Mejzr, Patrik ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Jansa, Petr (oponent)
Název: Rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy tělesné výchovy v přípravě na hodinu a motivování žáků na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií. Cíle: Primárním cílem diplomové práce je porovnat a popsat rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy tělesné výchovy na území České republiky v oblasti přípravy na hodinu a motivování žáků. Zajímalo nás, zda u učitelů existují výrazné rozdíly nebo naopak podobnosti mezi vybranými koncepty. Metody: Data v praktické části práce byla získána pomocí metody empirického kvantitativního výzkumu formou dotazníku vlastní konstrukce, kterého se zúčastnili učitelé tělesné výchovy, kteří vyučují na druhém stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií v České republice. Podmínkou pro vyplnění byla délka pedagogické praxe pod 5 let nebo nad 20 let. Z každého kraje bylo náhodně osloveno 25 % základních škol a 25 % víceletých gymnázií. Celkem bylo osloveno 772 škol, ze kterých jsme získali odpovědi od 271 respondentů. Získaná data byla zpracována a vyhodnocena v programu MS Excel. Výsledky: Skupina zkušených učitelů odpovídala na otázky převážně jednotně, v porovnání se skupinou začínajících učitelů. V mnoha případech se názory obou skupin pedagogů shodují, rozdíly nejsou příliš výrazné. Zejména zkušení učitelé tráví...
Poruchy příjmu potravy u adolescentů z pohledu učitelů středních škol
Bicanová, Eliška ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
1 ABSTRAKT Diplomová práce pojednává o poruchách příjmu potravy a o informovanosti středoškolských učitelů tělesné výchovy o tomto onemocnění. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury a zabývá se mentální anorexií, mentální bulimií a nespecifickými poruchami příjmu potravy. Výzkumné šetření bylo realizováno formou rozhovorů se středoškolskými učiteli. Cílem práce bylo zjistit, zda učitelé vědí, co jsou poruchy příjmu potravy, jaké jsou jejich možné příčiny, možnosti prevence a kompetence učitelů k řešení tohoto onemocnění. Výsledek naznačuje, že učitelé tělesné výchovy mají pouze základní znalosti o problematice poruch příjmu potravy. S ohledem na tato a další zjištění byl vypracován návrh jednání pro učitele, kteří se setkají s poruchou příjmu potravy u svých žáků.
Životní styl učitele tělesné výchovy a rodičů žáků základních škol jako motivační faktor pohybových aktivit těchto žáků
Just, Adam ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Hájková, Jana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jestli je pro žáky druhého stupně vybraných základních škol v Praze životní styl učitele tělesné výchovy nebo rodičů motivačním faktorem k pohybové aktivitě. Přesněji se práce zaměřuje na jejich subjektivní vnímání vlivu životního stylu zmíněných autorit na vlastní pohybovou aktivitu. V práci jsou diskutovány a zkoumány momenty, kdy žáci přijdou do přímého kontaktu s životním stylem učitele tělesné výchovy a rodičů. Dále je zjišťován hlavní motivační faktor žáků k pohybové aktivitě. Vlivy vybraných indikátorů jsou dále porovnány a vyhodnoceny.
Poruchy příjmu potravy u adolescentů z pohledu učitelů středních škol
Bicanová, Eliška ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
1 ABSTRAKT Diplomová práce pojednává o poruchách příjmu potravy a o informovanosti středoškolských učitelů tělesné výchovy o tomto onemocnění. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury a zabývá se mentální anorexií, mentální bulimií a nespecifickými poruchami příjmu potravy. Výzkumné šetření bylo realizováno formou rozhovorů se středoškolskými učiteli. Cílem práce bylo zjistit, zda učitelé vědí, co jsou poruchy příjmu potravy, jaké jsou jejich možné příčiny, možnosti prevence a kompetence učitelů k řešení tohoto onemocnění. Výsledek naznačuje, že učitelé tělesné výchovy mají pouze základní znalosti o problematice poruch příjmu potravy. S ohledem na tato a další zjištění byl vypracován návrh jednání pro učitele, kteří se setkají s poruchou příjmu potravy u svých žáků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.