Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Robotický stolní fotbal - řízení herních os
Sláma, Ondřej ; Lang, Stanislav (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navázání na řešení robotického stolního fotbalu od společnosti B&R Automation z minulých let a zdokonalení stávajících problematických oblastí. Konkrétně se jedná o modularizaci softwarového řešení řízení os a následné dynamické optimalizace pohybu. V úvodní části práce jsou rozebrány již vyvinuté řešení, přiblížena firma B&R a stručně popsána problematika řízení elektrických pohonů. Prakticky je dále řešeno téma samotného řízení os spolu s návrhem dvou typů dynamické optimalizace. Práce byla rozšířená o návrh modulu pro detekci lidských os spolu se simulací a implementací navržených algoritmů filtrace signálu ve vývojovém prostředí MATLAB.
Robotický stolní fotbal
Hlavinka, Radek ; Blaha, Petr (oponent) ; Pivoňka, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá Robotickým stolním fotbalem firmy B&R. Konkrétně nedostatky momentálního stavu strategie hry ovládání herních os a navrhuje jejich řešení.
Model robotického stolního fotbalu
Korotynskiy, Alexander ; Dokoupil, Jakub (oponent) ; Pivoňka, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vyhodnoceni polohy míčku kamerou Raspberry Pi na hrací ploše robotického stolního fotbalu společnosti B&R a návrh komunikačního protokolu mezi Raspberry Pi a PC. První část práce je věnována existujícím řešením robotického stolního fotbalu a seznámením se s používaným hardwarem. Druhá, praktická část, je věnována návrhu správného algoritmu pro vyhodnocení polohy míčku na hrací ploše robotického stolního fotbalu. Také je věnována návrhu komunikačního protokolu Raspberry Pi – PC pro model robotického stolního fotbalu.
Robotický stolní fotbal - herní strategie
Vaverka, Pavel ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a implementace herní strategie pro robotický stolní fotbal firmy B&R Automatizace. V úvodní části bude představena firma B&R Automatizace a její produkty. Dále bude stručně popsán současný stav projektu a zároveň představeny další podobné projekty. V hlavní části bude teoreticky i prakticky navržena herní strategie a vytvořen jednoduchý program simulace stolního fotbalu pro průběžné testování. V závěru práce budou zhodnoceny dosažené výsledky a budou navrženy možnosti dalšího rozvoje strategie.
Robotický stolní fotbal - systémová integrace
Švanda, Ondřej ; Lacko, Branislav (oponent) ; Lang, Stanislav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zdokonalit stávající řešení robotického stolního fotbalu, který vznikl v rámci studentských prací při společnosti B&R Automation. Práce se zabývá systémovou integrací jednotlivých dílčích řešení celého robotického fotbalu pomocí modulárního designu a tvorbou uživatelského rozhraní včetně vizualizace polohy míčku a hráčů na obrazovce. Součástí práce je i tvorba počítačové dynamické simulace pro testování herní strategie.
Robotický stolní fotbal
Hlavinka, Radek ; Blaha, Petr (oponent) ; Pivoňka, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá Robotickým stolním fotbalem firmy B&R. Konkrétně nedostatky momentálního stavu strategie hry ovládání herních os a navrhuje jejich řešení.
Model robotického stolního fotbalu
Korotynskiy, Alexander ; Dokoupil, Jakub (oponent) ; Pivoňka, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vyhodnoceni polohy míčku kamerou Raspberry Pi na hrací ploše robotického stolního fotbalu společnosti B&R a návrh komunikačního protokolu mezi Raspberry Pi a PC. První část práce je věnována existujícím řešením robotického stolního fotbalu a seznámením se s používaným hardwarem. Druhá, praktická část, je věnována návrhu správného algoritmu pro vyhodnocení polohy míčku na hrací ploše robotického stolního fotbalu. Také je věnována návrhu komunikačního protokolu Raspberry Pi – PC pro model robotického stolního fotbalu.
Robotický stolní fotbal - systémová integrace
Švanda, Ondřej ; Lacko, Branislav (oponent) ; Lang, Stanislav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zdokonalit stávající řešení robotického stolního fotbalu, který vznikl v rámci studentských prací při společnosti B&R Automation. Práce se zabývá systémovou integrací jednotlivých dílčích řešení celého robotického fotbalu pomocí modulárního designu a tvorbou uživatelského rozhraní včetně vizualizace polohy míčku a hráčů na obrazovce. Součástí práce je i tvorba počítačové dynamické simulace pro testování herní strategie.
Robotický stolní fotbal - herní strategie
Vaverka, Pavel ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a implementace herní strategie pro robotický stolní fotbal firmy B&R Automatizace. V úvodní části bude představena firma B&R Automatizace a její produkty. Dále bude stručně popsán současný stav projektu a zároveň představeny další podobné projekty. V hlavní části bude teoreticky i prakticky navržena herní strategie a vytvořen jednoduchý program simulace stolního fotbalu pro průběžné testování. V závěru práce budou zhodnoceny dosažené výsledky a budou navrženy možnosti dalšího rozvoje strategie.
Robotický stolní fotbal - řízení herních os
Sláma, Ondřej ; Lang, Stanislav (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navázání na řešení robotického stolního fotbalu od společnosti B&R Automation z minulých let a zdokonalení stávajících problematických oblastí. Konkrétně se jedná o modularizaci softwarového řešení řízení os a následné dynamické optimalizace pohybu. V úvodní části práce jsou rozebrány již vyvinuté řešení, přiblížena firma B&R a stručně popsána problematika řízení elektrických pohonů. Prakticky je dále řešeno téma samotného řízení os spolu s návrhem dvou typů dynamické optimalizace. Práce byla rozšířená o návrh modulu pro detekci lidských os spolu se simulací a implementací navržených algoritmů filtrace signálu ve vývojovém prostředí MATLAB.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.