Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy
Trnková, Tereza
Trnková T., Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vybrané maloobchodní firmy specializující se na prodej porcelánu, českého skla a šperků. Hlavním cílem práce je navrhnout nové, nebo zvýšit efektivnost stávajících nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě spolu s návštěvností maloobchodní jednotky. V teoretické části je provedena literární rešerše zaměřená na komunikační mix a maloobchod. Analytická část představuje firmu, analyzuje její stávající marketingovou komunikaci a identifikuje cílové segmenty. Na základě dotazníkového šetření jsou navržena opatření pro zlepšení marketingové komunikace. Mezi stěžejní doporučení patří zvýšení aktivity na sociálních sítích, vylepšení produktových fotografií, přidání anglického jazyka na webové stránky a intenzivnější propagace slevových akcí.
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Košťál, Michal
Tato práce pojednává o retail marketingu a in-store promotion. Je zaměřena pri-márně na merchandising, podporu prodeje a další vybrané aktivity. Vlastní práce je věnována společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o. a vychází z velké části z praxe a osobní zkušenosti, které byly získány v zaměstnání u Samsung Electronics. Nejprve je představena společnost Samsung a jejich výše investic do marketingu v porovnání s konkurencí. Následně jsou popsány základní aktivity v retailu v České a Slovenské republice, a to především merchandising, podpora prodeje a další vybrané akce Samsungu. Cílem práce je zhodnotit efektivitu retailového marketingu Samsung v České a Slovenské republice a navrhnout taková opatření, aby firma udržela svoji konkurenceschopnost na trhu.
Marketing v maloobchodě
PLACHÁ, Jaroslava
Téma diplomové práce je Marketing v maloobchodě. Cílem práce je zjištění současné pozice na trhu samostatného maloobchodního subjektu (Prodejna) pomocí pozorování Prodejny a konkurence, situační a územní analýzy. Je provedena také analýza komunikačních prostředků, které Prodejna využívá. V Prodejně byl proveden experiment na změnu počtu prodaných kusů při změně umístění zboží. Z těchto analýz a experimentu vznikla řada doporučení, které pomohou zlepšit pozici na trhu.
Podpora prodeje u vybraného řetězce
HUCL, David
Předmětem této bakalářské práce na téma "Podpora prodeje u vybraného řetězce" je identifikace nástrojů podpory prodeje, které vybraný řetězec využívá, analýza a porovnání jejich efektivity a navržení vlastního řešení, jak tuto efektivitu zvýšit. Nejdříve byl zpracován literární přehled, jehož cílem bylo získání znalostí o dané problematice marketingové komunikace, konkrétně podpory prodeje. Praktická část byla věnována charakteristice řetězce, identifikaci a hodnocení efektivity jeho stávajících podpor prodeje. Na tomto základě byla řešení navržena. Jejich vhodná aplikace přispěje ke zvýšení spokojenosti zákazníků, která je základem každé úspěšné firmy.
Marketing maloobchodu
Demuth, Jan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Práce se zabývá marketingem maloobchodu v České republice, se zvláštním zaměřením na in-store marketingové nástroje a aktivity. Cílem práce je zhodnotit využití marketingových nástrojů v konkrétní maloobchodní prodejně. Touto zvolenou prodejnou je potravinový supermarket Billa. V první části práce jsou na základě odborné literatury představeny jednotlivé relevantní marketingové nástroje a zároveň i stručná historie a vývoj marketingu maloobchodu v České republice. Druhá část se soustřeďuje na situaci ve vybrané prodejně, představuje jednotlivé kategorie používaných marketingových nástrojů a zároveň nabízí jejich hodnocení.
Analýza úspěšnosti maloobchodních formátů
Dvořák, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce se zabývá marketingem v maloobchodě s cílem zmapovat postoje spotřebitelů k jednotlivým formátům prodejen. První část se věnuje teoretickým pojmům z oblasti retailu, typologie prodejen, dále spotřebnímu chování, segmentaci a specifikům marketingového mixu obchodní společnosti. Další část analyzuje dostupné informace z veřejných výzkumů a odborných článků a dále data MML k analýze situace na maloobchodním trhu a odhalení současných trendů ve vztahu k maloobchodním formátům. V poslední části je provedeno vlastní dotazníkové šetření zjišťující nákupní zvyklosti, postoje a vnímání různých formátů prodejen a faktorů ovlivňujících jejich výběr.
Marketing obchodních řetězců
Rozsypalová, Monika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Mrazek, Milan (oponent)
Trh maloobchodních řetězců v České republice zaznamenal v posledních dvaceti letech nebývalý růst. Na našem území se objevila řada maloobchodních společností, která podstatně změnila stávající prodejní síť a nákupní chování Čechů. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se týká teoretického popisu základních pojmů souvisejících s obchodem a retail marketingem. Dále je zde shrnut historický vývoj maloobchodu v ČR a vývoj diskontních prodejen v zahraničí. Druhá část je věnována českému maloobchodnímu trhu a analýze vybraných maloobchodních řetězců, jejich marketingových aktivit a klíčových ekonomických ukazatelů. Třetí část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření a průzkum in-store komunikace v oblasti pečiva v maloobchodních jednotkách v Příbrami. Práce je zakončena zhodnocením a ověřením hypotéz.
Komparace strategie vybraných retailingových firem na domácím a zahraničním trhu
Kukrechtová, Alena ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šrůtková, Jana (oponent)
Reakcí na konzumní způsob života spotřebitelů a jejich neustálou poptávku po nových výrobcích je trend fast fashion, který nabízí nejmodernějšího zboží za relativně nízké ceny. Jednotlivé společnosti expandují na globální trhy, a proto je tento trend označován za jeden z hlavních nositelů globalizace v oděvním průmyslu. Tato práce definuje fast fashion jako trend v maloobchodě s hlubším zaměřením na český trh a zabývá se analýzou a komparací marketingových strategií a obchodních aktivit pěti vybraných firem (C&A, H&M, Marks&Spencer, Reserved a ZARA). Praktická část potom informuje o tom, jak český spotřebitel jednotlivé marketingové nástroje vnímá a jak ovlivňují jeho nákupní chování.
Ovlivňování zákazníka při nákupu
Líbalová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá nejdůležitější faktory, kterými je zákazník v prodejní jednotce během nákupu ovlivňován. První část se věnuje teoretickým aspektům působení na spotřebitele, přičemž ve druhé části jsou tyto poznatky ověřeny v praxi na příkladu konkrétní prodejny.
Retail marketing v oblasti spotřební elektroniky.
Stara, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Teoretická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu a značky. Větší prostor je věnován aktuálním trendům ve světě spotřební elektroniky a českému trhu. Charakteristika zahrnuje technologický vývoj, aktuální stav maloobchodu a představuje nejvýznamnější výrobce a prodejce elektroniky v ČR. Vlastní výzkum se zaměřuje na výzkum nákupního rozhodování v kategorii spotřební elektroniky. Práci zakončuje přehled marketingových nástrojů vhodných pro tento typ zboží.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.