Název: Marketing v maloobchodě
Překlad názvu: Retail marketing
Autoři: PLACHÁ, Jaroslava
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: experiment; konkurence; Maloobchod; marketing v maloobchodě; marketingová komunikace; marketingový mix; pozorování; situační analýza; územní analýza; competition; experiment; marketing communication; marketing mix; observation; Retail; retail marketing; situational analyses; territorial analyses
Citace: PLACHÁ, Jaroslava. Marketing v maloobchodě. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/35656

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-174301


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-06-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet