Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech
PECHÁČKOVÁ, Anežka
Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci vlivu sociálních sítí a jeho gradaci, a to konkrétně v turistické destinaci jižní Čechy. Sociální sítě se v posledních letech staly neodmyslitelnou součástí a jsou propojitelné s mnoha oblastmi moderního světa. Práce se zaměří na Instagram a Facebook, protože tyto dvě platformy jsou v destinačním marketingu jižních Čech nejaktivnější. Na obou těchto platformách se jižní Čechy propagují a mají účet s názvem "Jižní Čechy". Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce se hned po úvodu zaměříme na rešerši odborné literatury v oblastech cestovní ruch, destinační marketing a sociální sítě. Cílem praktické části je identifikace vlivu sociálních sítí na odvětví cestovního ruchu, konkrétně na turistickou destinaci jižní Čechy
Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti
Žamberská, Šárka ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti.“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti města Třebíč. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické práci jsou popsány základní teoretické poznatky z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Analytická část se věnuje posouzení současného stavu Třebíče, zahrnuje možnosti financování a stručný popis potenciálu města. Výstupem práce jsou návrhy na rozvoj cestovního ruchu v Třebíči, s tím související zvýšení konkurenceschopnosti regionu a rozvoj podnikatelských aktivit v této oblasti.
Marketingový mix města Velké Meziříčí
Pelikánová, Adéla ; Remerová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingový mix města Velké Meziříčí“ se zabývá vypracováním marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace cestovního ruchu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy, analýzy konkurence a analýzy poptávky. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny vize a cíle destinace a návrhy jednotlivých produktů cestovního ruchu. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů.
Vliv prezentace destinace na spokojenost a loajalitu návštěvníků v oblasti Beskydy–Valašsko
Tomečková, Klára
Bakalářská práce obsahuje návrh doporučení na zlepšení prezentace turistic-ké oblasti Beskydy-Valašsko, který povede ke zvýšení návštěvnosti této destinace. Návrh byl vypracován na základě provedené analýzy současného stavu prezentace a dotazníkového šetření. Výsledky provedené analýzy a dotazníkového šetření naznačily, že současná prezentace turistické oblasti na sociálních sítích vykazuje určité nedostatky. Na základě těchto zjištění byl vypracován návrh na zlepšení stá-vající prezentace, který se zaměřuje na zařazení nového formátu obsahu. Nově im-plementovaný formát obsahu v podobě krátkých videí, které při správném nasta-vení mohou získat pozornost velkého množství uživatelů sociálních sítí, by mohl vést ke zvýšení celkové návštěvnosti turistické oblasti.
Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Podhostýnsko
Kundrátová, Michaela
Kundrátová, M. Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Podhostýnsko. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Podhostýnsko. V první části práce je zpracována literární rešerše, která popisuje a vysvětluje veškeré pojmy spojené s danou problematikou. Analytická část se poté zaměřuje na popis oblasti Podhostýnska a analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. Součástí práce je také zpracování dotazníkového šetření zaměřeného na motivaci a spokojenost návštěvníků v dané oblasti. Doplňkem jsou získané rozhovory s ubytovacími zařízeními o turistech. Na základě zjištěných poznatků o aktuálním stavu cestovního ruchu byl vypracován návrh na jeho zlepšení.
Hodnotenie kvality destinácie mikroregión Dubová
Piscová, Kristína
Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť spokojnosť návštevníkov s kvalitou cestovného ruchu v mikroregióne Dubová a na základe získaných výsledkov navrhnúť zlepšenia pre lepšie fungovanie miestneho cestovného ruchu. V teoretickej časti sú diskutované názory autorov na témy cestovný ruch a jeho formy, destinácia, destinačný management, kvalita destinácie a marketing destinácie. V praktickej časti je najskôr pomocou lokalizačných, realizačných a selektívnych faktorov analyzovaná vybraná destinácia a následne je spracované dotazníkové šetrenie, ktoré bolo určené najmä návštevníkom, ale čiastočne aj miestnym obyvateľom. Po vyhodnotení dotazníka boli navrhnuté zlepšenia v závislosti na faktoroch, ktoré boli návštevníkmi destinácie ohodnotené najhoršie.
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů.
Moderní nástroje k využití potenciálu cestovního ruchu v krajích Česka
Žižka, Zdeněk ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Vogelová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení cestovního ruchu a marketingu destinace se zaměřením na nejmodernější trendy a jejich využití destinačními společnostmi v krajích Česka. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje na základě odborné literatury obecné předpoklady pro úspěšný rozvoj cestovního ruchu a představuje možné využití konkrétních nástrojů v marketingu destinace, které mají vliv na image destinace a konkurenceschopnost. Empirická část je věnována kritickému zhodnocení geografického vymezení turistických regionů v Česku a geografického názvosloví v angličtině. Jsou analyzovány turistické webové portály v krajích Česka ve srovnání s vybranými regiony v zahraničí. Pozornost je věnována také využití sociálních médií v marketingu destinace. V neposlední řadě jsou popsány možné návrhy na zlepšení stávající situace digitálního marketingu destinace v krajích Česka. Klíčová slova: Česko, cestovní ruch, marketing destinace, informační technologie, geografické názvosloví
Komunikace filmového turismu hlavního města Prahy 2000-2013
Syslová, Kateřina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Cílem mé práce bylo představit filmovou tvorbu jako možný zdroj motivace pro příjezdový cestovní ruch hlavního města Prahy. Práce se věnuje zahraničnímu filmovému turismu v hlavním městě a jeho vývoji v letech 2000 - 2013. Definuje pojem a nastiňuje historii tohoto fenoménu v sociologickém kontextu. Obsaženou teorii dokládá na praktických příkladech ze světa, České republiky a Prahy. Dále vyjmenovává a popisuje instituce, jež tvoří nezbytné minimum pro komunikaci se zahraničními filmovými produkcemi. Představuje jejich aktivity cílené na zahraniční producenty a režiséry. Následně vysvětluje, jakým způsobem jsou základní normy ukotveny v zákoně. Na vývoji filmové produkce v České republice, zvláště na úpadku zájmu v letech 2006 - 2010, demonstruje důležitost takovýchto norem. Uvádí světové a české příklady marketingové komunikace cílené na filmové turisty. Kampaně jsou rozděleny podle druhu média, které v komunikaci organizace marketingu destinace využívají. Práce následně odkazuje na výzkum ve Velké Británii. Ten aplikuji na filmový turismus města Prahy. Krátce se věnuje změně, která v tomto oboru nastala s příchodem moderních technologií a nových médií, což ovlivňuje audiovizuální tvorbu i její konzumaci. Konec mé práce tvoří obecná doporučení pro pražské organizace destinačního marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.