Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,927 záznamů.  začátekpředchozí1405 - 1414dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Způsoby ovlivnění nákupního chování spotřebitele
Patka, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Palová, Lenka (oponent)
Nové poznatky z neurologických, psychologických i marketingových oborů do jisté míry vyvracejí platné ekonomické postuláty a přinášejí odlišný pohled na chování spotřebitele, jenž se při nákupu často nechová racionálně, ale jedná na základě zjednodušených stimulů, jako jsou emoce nebo intuice. Důsledkem je vznik manipulativních technik, jejichž pomocí lze zvýšit efektivnost prodejů, ale které zároveň mohou být zneužity pro činnosti překračující etické a legální normy. Předmětem diplomové práce je právě analýza těchto technik se zaměřením na jejich využití a účinnost v prostředí internetu. Cílem je zjistit, do jaké míry lze spotřebitele ovlivnit předtím, než zakoupí výrobek nebo službu. Pro dosažení cíle je potřeba popsat klíčové oblasti nákupního procesu spotřebitele, vysvětlit základní principy fungování lidského mozku a především rozebrat jednotlivé metody i jejich aplikaci v praxi. S rozvojem internetu se navíc problematika projevuje i na webu, kde je vstup do podnikání stále jednodušší. Ve výzkumné části jsou zkoumané techniky manipulace testovány pomocí interaktivního online dotazníku a následně jsou podrobně analyzovány. Na základě shromážděných dat autor formuluje konkrétní doporučení. Výstupy práce mohou pomoci běžnému spotřebiteli v obraně vůči manipulaci a organizacím naopak nabízí přehledný seznam metod podporující prodeje.
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Scholz, Ondřej ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce s názvem Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch je rozdělena do dvou částí. První část zkoumá obecné předpoklady pro rozvoj sociálních médií s ohledem na rozvoj internetu a jednotlivé druhy současných sociálních médií. Druhá část práce je zaměřena na specifika marketingu cestovního ruchu. V této druhé části jsou dále analyzovány vybrané marketingové aktivity subjektů cestovního ruchu na sociálních médiích. V závěru druhé části je analyzováno dotazníkové šetření mezi uživateli sociálních médií, jehož výsledky jsou shrnuty v závěru práce.
Technological progress and its impact on the music industry
Čupka, Martin ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
Tato práce se zabývá pozitivními a negativními vlivy technologického pokroku na hudební průmysl. První část práce předkládá důležité změny v průběhu vývoje hudebního průmyslu až po jeho aktuální stav. Další kapitoly se snaží analyzovat aktuální trendy a jejich specifika v oblasti produkce, distribuce a propagace hudby ve světě a v České republice. Zvláštní kapitola je věnována novým formám financování hudebního projektu. Práce se dále zabývá analýzou aktuálních spotřebitelských zvyků hudebních konzumentů v České republice a na Slovensku. Poslední kapitola se zabývá přístupem českých a Slovenské hudebníků k novým možnostem v oblasti produkce, distribuce, propagace a získávání finančních prostředků na fungování jejich hudebních projektů.
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Lačevová, Aneta ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Hájková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu údajů o zákaznících studentské organizace AIESEC shromážděných v letech 2012 a 2014. Výsledky ukazují segmenty zákazníků definované podle univerzity, fakulty a ročníku, úspěšnost studentů při hledání stáže, podíly jednotlivých programů (a podprogramů), nejžádanější země jako destinace stáží, nejúčinnější komunikační kanály a průměrnou dobu trvání procesu vyjetí na stáž. Na základě výsledků a poznatků z teorie která pojednává o využívání internetu v komunikaci s mládeží, autorka ve své práci navrhuje konkrétní návrhy na zlepšení procesů v AIESEC, tak aby organizace získala více zákazníků. Tyto návrhy se zaměřují na zvýšení návratnosti investice organizace. Navrhuje zvýšení kvality selekčního procesu, strategie na zvyšování množství nových zákazníků a zvýšení účinnosti procesu AIESEC.
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Víšek, Jakub ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce předkládá stručný historický přehled vývoje hudebního průmyslu a jeho propojení s nástroji monetizace, a to od počátků hudebních nakladatelství přes vynálezy technik zvukového záznamu k hudebním vydavatelstvím a různým internetovým podobám distribuce hudebních děl. Zvláštní důraz je věnován právě digitálním prostředkům distribuce hudby a jejich vlivu jednak na samotné umělce, nahrávací společnosti i na koncové spotřebitele -- posluchače. Práce mapuje souvislosti a důsledky změny po více než století platného paradigmatu díky překotnému rozšíření mobilních technologií a globální sítě Internet, aby nejen v závěru naznačila možný budoucí vývoj tohoto tržního segmentu především na příkladu konkrétních hudebníků, přestože jeho proměna není zdaleka ukončena.
Zavedení IS pro internetovou cestovní agenturu
Šubr, Vladimír ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Tématem této diplomové práce jsou informační systémy v cestovním ruchu. Autor se zaměřuje především na informační-rezervační systémy, které jsou základem fungování cestovních kanceláří a cestovních agentur. Tato práce se snaží zohlednit fakt, že tyto systémy jsou provozovány zejména prostřednictvím internetu modelem software jako služba. Internet se postupně stal nezbytnou podmínkou fungování těchto systémů a zároveň ovlivnil fungování tohoto oboru jako celku. Tato práce obsahuje tři hlavní tematické celky. V první teoretické části se autor pokouší získat nadhled na fungování informačních systémů v rámci cestovního ruchu. Snaží se definovat, co to vlastně je informační-rezervační systém a hledá jeho roli v organizacích. Dále vysvětluje způsob, jakým tyto systémy fungují, a jakou lze od nich očekávat funkcionalitu. V druhé části práce, na pomezí teorie a praxe, autor analyzuje současnou situaci na trhu s těmito systémy. Dále definuje požadavky na tento druh systémů odpovídající konkrétnímu podnikatelskému záměru. Na základě toho je provedeno výběrové řízení pomocí multikriteriální analýzy, jehož výsledkem je výběr systému, který v co největší míře odpovídá zadaným kritériím. V třetí ryze praktické části se autor zabývá nasazením zvoleného systému do reálného provozu a všemi aspekty, které s tímto krokem souvisí. Cílem této diplomové práce je realizovat informatickou část projektu internetové cestovní agentury a zároveň hledat teoretické závěry z fungování těchto informačních systémů. Tyto závěry jsou následně zpracovány do metodické příručky pro aplikaci ASW v segmentu internetových cestovních agentur.
Online marketing v hotelnictví
Vachková, Rita ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pařízek, Karel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá online marketingem a jeho aplikací a využitím v oblasti hotelnictví. Cílem práce je seznámit čtenáře s touto problematikou a v rámci tohoto cíle vytvořit studii s komplexním pohledem na online marketing v hotelnictví, kterou dále doplňuje vlastní výzkum. V rámci primárního výzkumu je stanoven dílčí cíl - zhodnotit situaci online marketingu na trhu pražských hotelů a to především z hlediska jejich prezentace na webových stránkách a dále reklamy ve vyhledavačích. Práce je rozdělena do tří částí. Nejdříve je zde teoretické vymezení online marketingu, na které navazuje sekundární výzkum týkající se využití internetu v České republice, následuje zmapování současné situace v oblasti ubytovacích služeb, kde je opět využito sekundárního výzkumu. Práci uzavírá výzkum primární zaměřený na online marketing hotelů v Praze. Celá práce je realizována ve spolupráci se společností Blueberry.cz Apps, s.r.o.
Vliv rozvoje internetu na trh práce v ČR po roce 1989
Machová, Martina ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Svojšová, Liliana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem trhu práce v České republice za posledních 25 let z pohledu počítačové revoluce, rozvoje internetu a sociálních sítí. Autorka zkoumá vliv rozmachu internetu a sociálních médií na trh práce v ČR, na metody náboru pracovníků, hledání a zprostředkování zaměstnání a na zvyšování flexibility trhu práce. Zabývá se proměnou metod a forem náboru zaměstnanců za posledních 25 let. V praktické části provádí a vyhodnocuje dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, zda a jak se v důsledku vlivu internetu proměnil trh práce ve sledovaném období. V závěru práce autorka formuluje osobní pohled na perspektivu dalšího vývoje náborových metod na trhu práce v ČR.
Webové prohlížeče
Samec, Radek ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Vlnas, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poskytnout pohled na současnou situaci na trhu webových prohlížečů. Práce popisuje jejich historii a vývoj a také nabízí pohled do budoucna. K testování jsou vybrány prohlížeče, které v současnosti zabírají rozhodující podíl trhu. Testování probíhá v oblastech jako je dodržování webových standardů, rychlost, zabezpečení, uživatelské rozhraní a přizpůsobitelnost potřebám uživatele. V jednotlivých prohlížečích je testována funkčnost fakultních informačních systémů. Práce se zabývá verzemi prohlížečů pro mobilní zařízení a také problematikou doplňků. Důležitou součástí práce je statistické šetření o použití webových prohlížečů studenty fakulty.
Právo na internet
Lexová, Alžběta ; Trávníčková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kobelková, Lucie (oponent)
Internet je jedním z fenoménů naší doby. Svým dosahem a rychlostí předčí jakékoli jiné médium na světě a navíc na rozdíl od ostatních médií aktivně zapojuje do tvorby zpráv samotné uživatele. Základní atributy Internetu z něj činí sílu, která stojí nad národními státy -- přesahuje národní hranice a nemá žádného přímého majitele -- a zároveň sílu, která je prakticky téměř neregulovatelná. Regulace Internetu zatím probíhá na národní úrovni, objevují se však pokusy se Internetu věnovat i na mezinárodní úrovni. OSN, především pak Rada pro lidská práva, se zabývá novým lidským právem -- právem na Internet. Tato práce mapuje snahu mezinárodního společenství o formulování práva na Internet jako lidského práva. Právo na Internet lze pojmout dvěma směry -- jako právo na přístup k obsahu publikovanému na Internetu a jako právo na technologii Internetu. Obě tyto dimenze tato práce sleduje a mapuje postoj mezinárodního společenství k jejich zapracování do katalogu lidských práv.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,927 záznamů.   začátekpředchozí1405 - 1414dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.