Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
"Hudební scéna" - koncertní sál pro město Brno
Zatloukalová, Veronika ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh konceptu architektonické studie koncertního sálu, konkrétně se jedná o návrh „HUDEBNÍ SCÉNY“ – koncertní sál pro město Brno. V rámci této studie je tedy navržen sál pro 591 návštěvníků. Sál umožňuje účinkování až 90 ti členného orchestru nebo pěveckého sboru. Součástí řešení jsou také provozní a servisní prostory nutné jako zázemí sálu. Hlavní důraz byl však kladen na akustické řešení, dále pak na celkovou přehlednost provozu v budově a návaznost objektu na okolní zástavbu a hlavně na stávající komunikační systém, který se snaží respektovat.
"Hudební scéna" - koncertní sál pro město Brno
Láníková, Jaroslava ; Žalmanová,, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Předmětem zadání diplomové práce je návrh architektonické studie koncertního sálu pro město Brno v městské části Brno-střed. Ústřední částí objektu je sál o kapacitě 540 diváků. Cílem bylo vytvořit reprezentativní objekt splňující veškeré provozní požadavky, kde se pojí krása s funkčností. Do návrhu byla snaha vetknout a tak i celkově propojit architekturu s hudbou. To se podařilo použitím bílé barvy na fasádě a dále vytvořením rytmicko-dynamické plastiky pomocí lamel s lehkým pootočením. Celkový ráz dynamiky pak dotváří umístění díla od Alexandera Caldera nad hlavním vstupem. Při návrhu byla snaha o jednotlivé propojení prvků stavby a jejich ideový význam.
Pohled na současnou techno scénu prostřednictvím fotografického dokumentu
Fialová, Karolína ; Turek, Pavel (vedoucí práce) ; Láb, Filip (oponent)
praktické části bakalářské práce představuji prostřednictvím dokumentární fotografie současnou techno scénu v Praze. Tento žánr elektronické taneční hudby zde zažil v letech vlnu popularity, aniž by však do hry vstoupili zavedení promotéři. Techno akce pořádá Praze množství kolektivů, z nichž každý funguje pod konkrétním jménem; jednotlivé skupiny většinou tvoří několik převážně mladých lidí. Fotokniha zahrnuje události organizované třemi kolektivy s rozsáhlejším zaměřením na jeden z fotografie záměrně nejsou seřazeny chronologicky nebo podle typu události. Snímky zachycují jak samotné akce, tak zákulisní dění - ukazují euforii noci, ranní únavu i to, co nejméně dvanáctihodinovému maratonu předchází. přiložené fotoknize jsem se zaměřila především na kolektiv s techno akce pravidelně pořádá. Organizátoři Cukru využívají pro konání parties originální lokality, které přispívají k vizuální atraktivitě. Pořádání akcí na místech jako jsou kostely, divadla, opuštěné nebo sklady však s a může dojít k přesouvání události těsně před plánovaným konáním. teoretické části představuji fotografy, kteří se věnovali dokumentování nočního života, a popisuji specifika jejich práce. Dále zasazuji kontextu, popisuji historii žánru a současnou situaci. Porovnávám také pražské techno se Berlíně nebo Londýně. Vysvětluji, že...
"Hudební scéna" - koncertní sál pro město Brno
Zatloukalová, Veronika ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh konceptu architektonické studie koncertního sálu, konkrétně se jedná o návrh „HUDEBNÍ SCÉNY“ – koncertní sál pro město Brno. V rámci této studie je tedy navržen sál pro 591 návštěvníků. Sál umožňuje účinkování až 90 ti členného orchestru nebo pěveckého sboru. Součástí řešení jsou také provozní a servisní prostory nutné jako zázemí sálu. Hlavní důraz byl však kladen na akustické řešení, dále pak na celkovou přehlednost provozu v budově a návaznost objektu na okolní zástavbu a hlavně na stávající komunikační systém, který se snaží respektovat.
"Hudební scéna" - koncertní sál pro město Brno
Láníková, Jaroslava ; Žalmanová,, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Předmětem zadání diplomové práce je návrh architektonické studie koncertního sálu pro město Brno v městské části Brno-střed. Ústřední částí objektu je sál o kapacitě 540 diváků. Cílem bylo vytvořit reprezentativní objekt splňující veškeré provozní požadavky, kde se pojí krása s funkčností. Do návrhu byla snaha vetknout a tak i celkově propojit architekturu s hudbou. To se podařilo použitím bílé barvy na fasádě a dále vytvořením rytmicko-dynamické plastiky pomocí lamel s lehkým pootočením. Celkový ráz dynamiky pak dotváří umístění díla od Alexandera Caldera nad hlavním vstupem. Při návrhu byla snaha o jednotlivé propojení prvků stavby a jejich ideový význam.
Problematika křesťanské rockové hudby se zaměřením na českou hudební scénu
FRANCOVÁ, Alexandra
Křesťanská rocková hudba není sice neznámý pojem, ale její rozvoj v českých zemích se datuje až od devadesátých let minulého století. Autorka se pokouší srovnáváním západní a tuzemské hudební kultury zmapovat historii rockové hudby pro křesťany, její vznik, význam a rozvoj jak ve světě, tak v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.