Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dobrá smrt
Malo, Klára ; Filipová, Markéta (oponent) ; Raimund, Karolina (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci zpracovávám motivy, jimž se věnuji poslední tři roky, a sice motivy přechodových pohřebních rituálů současných na pozadí těch historických. Všímám si, jak tyto rituály vědomě i nevědomě vytěsňujeme z našich životů a zamýšlím se nad tím, proč tomu tak je, a zda by se s tím dalo něco dělat. Dobrá smrt“ představuje ručně vyšívanou tapisérii, která s lehkou nadsázkou ilustruje některé současné fenomény vztahů lidí ke smrti, a konfrontuje diváctvo s jeho vlastními přístupy k ní.
Malá balení
Drštičková, Hana ; Jamrichová, Kristína (oponent) ; Janů, Valentýna (vedoucí práce)
Diplomová práce se po formální stránce skládá z mozaiky výstupů napříč médii. Obsahuje soubor videí, soubor vyšívaných kusů oblečení a soubor ručně kreslených, subjektivních map, vše doplněné a provázané kresbami, akvarely, texty, objekty a audio doprovodem. Tematicky má práce dvě vrstvy. Za prvé se zabývá reflexí konkrétních (mých) koníčků, které se vztahují k specifickým představám o přírodě a krajině. Tyto koníčky jsou děleny do tří tématických oblastí pojmenovaných Emo mapy, Škála kovbojů, a Bio Topy. V druhé vrstvě je práce kritickým zamyšlením nad využíváním strategií koníčků v umělecké práci, jako jednou z posledních možností jak tvořit v čase permanentních krizí.
Marketingový mix podniku
Koblerová, Eliška ; Bittnerová, Alice Hemerková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Marketingový mix podniku“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teorii. Ve druhé kapitole je zpracovávána současná situace podniku pomocí marketingových analýz. Třetí kapitola se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořené na základě získaných informací v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny marketingového mixu.
Kroj
Župková, Ilona ; Maixner, Miroslav (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Výstupem mé diplomové práce je vzdušný reliéf v podobě rozloženého dámského kyjovského kroje. Ten je tvořený výšivkami a krajkami, které bez podkladové látky získávají zpět svou původní lehkost. To posiluje i použitá bílá barva. Všechny díly jsou tišněné z ABS plastu. Navazuji tak na proměnu ručních výšivek na strojové. 3d tisk je pro mě dalším, veskrze fiktivním, krokem. Stejně jako si vyšívací stroj upravuje stehy podle své osnovy, tak i 3d tiskárna má svou vlastní strukturu nanášení materiálu.
Design poloprofesionálního šicího stroje
Jakubec, Jakub ; Noga, Pavel (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na design poloprofesionálneho šijacieho stroja s ohľadom na potreby krajčírov - živnostníkov a mikropodnikov. Cieľom dizajnu je priniesť nové ergonomické a atraktívne tvarové riešenie šijacieho stroja so stolom ako jeden celok.
Výšivka a aktivismus v současném umění
Kosinová, Monika ; Vartecká, Anna (vedoucí práce) ; Gajdošíková, Pavla (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá převážně tradiční feminní rukodělnou technikou vyšívání v kontextu aktivismu v současném umění. Kategorizuje vyšívání do vysokého umění jako je například malba nebo sochařství. Výšivku se snaží zkoumat z několika rovin. Porovnává historický vývoj tohoto textilního média s výšivkou v současném umění a hledá jejich proměny. Zabývá se společným vztahem této výtvarné techniky a vývojem aktivismu. Aktivismus objasní a zasadí do historických, sociokulturních a jiných kontextů. Zmiňuje výstavy a umělce zabývající se výšivkou a aktivismem v tuzemském prostředí, ale také se tato práce dotkne zahraniční tvorby. Analyzuje pojem craftivismus. Zkoumá, jakým způsobem a jak často jsou textilní materiály a rukodělné techniky implementovány do hodin výtvarné výchovy. Získané poznatky budou aplikovány v didaktické části. Praktická část se věnuje craftivismu, který se dostal do popředí ve 21. století. Skupina vytvářející umění craftivismu se snaží o propojení současné techniky vyšívání s aktivismem. Výhodou textilního materiálu je jeho rukodělné zpracování a jednoduchá dostupnost. Zkoumá, jakým způsobem se craftivismus proměňoval od svého...
Malá balení
Drštičková, Hana ; Jamrichová, Kristína (oponent) ; Janů, Valentýna (vedoucí práce)
Diplomová práce se po formální stránce skládá z mozaiky výstupů napříč médii. Obsahuje soubor videí, soubor vyšívaných kusů oblečení a soubor ručně kreslených, subjektivních map, vše doplněné a provázané kresbami, akvarely, texty, objekty a audio doprovodem. Tematicky má práce dvě vrstvy. Za prvé se zabývá reflexí konkrétních (mých) koníčků, které se vztahují k specifickým představám o přírodě a krajině. Tyto koníčky jsou děleny do tří tématických oblastí pojmenovaných Emo mapy, Škála kovbojů, a Bio Topy. V druhé vrstvě je práce kritickým zamyšlením nad využíváním strategií koníčků v umělecké práci, jako jednou z posledních možností jak tvořit v čase permanentních krizí.
České výšivky z doby vlády Lucemburků
Čihánková, Ivana ; Otavský, Karel (vedoucí práce) ; Martinek, Radek (oponent)
Ivana Čihánková České výšivky z doby vlády Lucemburků Bakalářská práce Anotace Ve druhé polovině 14. století a na počátku 15. století bylo české vyšívačství na velmi vysoké úrovni, výšivky vytvořené ve vyšívačských dílnách objednávali velmoži, církevní hodnostáři i měšťané pro chrámy na celém území, kterému Lucemburkové vládli. Cílem předkládané bakalářské práce je popsat období a prostředí, v němž výšivky vznikaly, technické postupy a materiály tehdy používané a propojení výšivek s ostatními uměleckými obory doby. První část práce pojednává o významu a využití výšivek v době vlády Lucemburků a uvádí dochované informace o vyšívačích a technice výšivek. Druhá část obsahuje popisy osmnácti výšivek dochovaných u nás i v zahraničí, rozbory jejich ikonografie a souvislosti s dalšími uměleckými díly, především s deskovou a knižní malbou. Klíčová slova Gotické umění - umělecká řemesla - výšivky - české gotické výšivky.
Marketingový mix podniku
Koblerová, Eliška ; Bittnerová, Alice Hemerková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Marketingový mix podniku“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teorii. Ve druhé kapitole je zpracovávána současná situace podniku pomocí marketingových analýz. Třetí kapitola se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořené na základě získaných informací v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.