Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Kamená, Denisa ; Hanušová, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro společnost Philip Morris ČR, a.s.. Trh tabákových výrobků se v posledních letech potýká s regulací a růstem spotřební daně. Strategie je navržena s ohledem na tento fakt a s cílem zvýšit tržní podíl společnosti. Ten od roku 2002 klesl téměř o 25%. Na základě analýz trhu a společnosti formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivní marketingové strategie.
Dopad udržitelné produkce potravin na chování spotřebitele
Yerengaliyeva, Guldana
Tato diplomová práce se zabývá vlivem udržitelné produkce potravin na chování spotřebitelů. K dosažení cíle práce byla provedena analýza ekologického zemědělství v EU a v ČR, analýza trhu s biopotravinami v ČR a posouzení ochoty platit vyšší cenu za biopotraviny. Bylo také provedeno dotazníkové šetření mezi spotřebiteli s cílem zjistit jejich názor na biopotraviny a nákupní chování vůči těmto produktům. Výsledkem diplomové práce bylo zjištění, které faktory ovlivňují nákupní chování spotřebitelů vůči biopotravinam a které faktory jsou bariérou nákupu biopotravin. Byla také formulována doporučení pro spotřebitele a výrobce zabývající se výrobou a prodejem biopotravin.
Willingness to pay for mobile internet in the Czech Republic
Doskočilová, Kateřina ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Luňáčková, Petra (oponent)
Ochota platit za mobilní internet v České republice Abstrakt Tato práce zkoumá ochotu spotřebitelů platit za mobilní internet v České republice. Data pro analýzu byla sesbírána pomocí vlastního online dotazníku. S použitím modelu logit, byly určeny faktory, které mají signifikantní vliv na ochotu platit. Těmito faktory jsou: vlastnictví chytrého telefonu, vnímaná důležitost dostupnosti internetového připojení, využívání mobilního tarifu a způsob používání mobilních aplikací. Dále byla zjištěna cena, kterou by spotřebitelé byli ochotni platit za pro sebe ideální tarif. Ukázalo se, že nejvyšší úroveň dosaženého vzdělání má záporný efekt na tuto cenu.
Vysoce průmyslově zpracované potraviny a jejich vliv na zdraví
Hromířová, Eliška ; Dostálová, Jana (vedoucí práce) ; Doležal, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vysoce průmyslově zpracovanými potravinami a jejich vlivem na zdraví. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické, jsou sumarizované informace o vysoce průmyslově zpracovaných potravinách, zdravotně rizikových složká postupech při jejich výrobě. Také je zde popsán nutriční význam vybraných vysoce průmyslově zpracovaných potravin, na které navazuje dotazníkové šetření v další části. poslední kapitole teoretické části jsou popsány nejčastěji spojovaná onemocnění nadměrnou konzumací těchto potravin. Druhá, praktická část se věnuje anonymnímu kvantitativnímu dotazníkovému šetření o povědomí populace o vysoce průmyslově zpracovaných potravinách a jejich vlivu na zdraví. Vedlejším cílem pak bylo, zjistit ných vysoce průmyslově zpracovaných potravin, které jsou nutričně zhodnoceny teoretické části u respondentů. Výzkumu se zúčastnilo 118 respondentů. Ze šetření vyplynulo, že mnoho respondentů má nedostatečné povědomí o rizikových složkách a technologickýc typických pro výrobu vysoce průmyslově zpracované potraviny hlavně o pražení a glukózo fruktózové zamyšlení pro Ministerstvo zdravotnictví nebo další instituce, vytvořit nějaký program na osvětu veřejnosti o zdravotních rizicích spojených s nadměrnou konzumací vysoce průmyslově zpracovaných potravin Klíčová slova: ysoce...
Motivace a preference návštěvníků koncertů vážné hudby
Palasová, Tereza ; Šmíd, Ilja (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Cílem práce je zjištění motivace a preferencí návštěvníků koncertů vážné hudby na základě vlastního kvantitativního i kvalitativního výzkumu, a dále rozpracování výsledků do podoby strategických doporučení pro management hudební těles, která hledají řešení problému nízké nebo klesající návštěvnosti. Do dotazníkového šetření byla zapojena čtyři významná pražská tělesa - Česká filharmonie, Pražská komorní filharmonie, Symfonický orchestr Českého rozhlasu a Symfonický orchestr Hlavního města Prahy FOK, předmětem analýz byly odpovědi od celkového množství 1218 respondentů. Téma je pojato mezioborově, přínosem práce pro hudební management je také shrnutí a propojení poznatků z dalších oborů - marketingu, dramaturgie, sociologie, a především psychologie, z níž je pro práci zásadní především Csíkszentmihályiho koncept plně soustředěného prožitku, tzv. flow. Statistickým testováním byl prokázán základní předpoklad této práce: Ten, kdo obvykle zažívá stav flow během koncertu vážné hudby, má tendenci navštěvovat koncerty častěji. Byla také potvrzena existence vztahu mezi kulturním kapitálem publika (který je zastoupen hudebním vzděláním) a zažíváním stavu flow na koncertech. Dále byla zjištěna souvislost flow a žánrových preferencí návštěvníků koncertů vážné hudby. Orientace strategie hudebních těles na zprostředkování flow návštěvníkům koncertů může významně přispět k řešení problémů návštěvnosti.
Willingness to pay for electricity-driven passenger vehicles
Horváthová, Inés ; Ščasný, Milan (vedoucí práce) ; Kukačka, Jiří (oponent)
Predložená práca analyzuje vyjadrené preferencie k 4 typom osobných vozidiel (k vozidlám konvenčným, čisto hybridným, hybridným s možnosťou napájania a elektrickým na batériu). Pre získanie dát bol použitý výberový experiment, vykonaný v Poľsku v roku 2014. Pomocou modelu latentných tried bolo možné identifikovať a popísať skupiny v populácii, ktoré sa medzi sebou líšia odlišným postojom k uvedeným technológiá: skupiny so silnou a slabou preferenciou ku konvenčným autám, segmenty preferujúce vozidlá hybridné a hybridné s možnosťou napájania, a skupinu uprednostňujú elektrické autá na batériu. Aj napriek tomu, že v priemere by spotrebitelia vyžadovali kompenzáciu do výšky až 22,200zł (e5,311), aby prešli od používania konvenčného vozidla k vozidlu na elektrinu, odpovedajúce skupiny v populácii by za túto zmenu boli ochotné zaplatiť okolo 10,100zł (e2,417) v pripáde čisto hybridného vozidla, približne 21,400zł (e5,128) v prípade hybridného vozidla s možnostťou napájania, a okolo 92,800zł (e22,199) v prípade elektrického vozidla na batériu.
The Economic Value of Crop Diversity in the Czech Republic
Tyack, Nicholas ; Ščasný, Milan (vedoucí práce) ; Šťastná, Lenka (oponent)
Odhadujeme ochotu platit (WTP) za zachování rozmanitosti plodin v České Republice. Využíváme metodu výběrového experimentu s cílem zjistit preference lidí pro zachování odrůd vína, chmele a ovocných stromů, zatímco přístup diskrétní volby ("double-bounded dichotomous choice") je použitý ke zjištění preferencí pro zachování nespecifikované, všeobecné rozmanitosti odrůd. Hodnota WTP je odhadnutá pro obě tyto podmíněné produkty pro vzorek respondentů reprezentativní pro obecnou populaci ČR (n=731), tak pro vzorek reprezentativní pro region Jižní Moravy, který charakterizuje zemědělská výroba a produkce vína (n=418). Prokazujeme silnou preferenci respondentů pro zachování odrůd ovocných stromů před odrůdami chmele a vinné révy, a odhadujeme pozitivní průměrnou hodnotu WTP pro obecnou populaci ve výši 56 Kč ($2.26). Průměrná hodnota WTP pro zachování nespecifikované diverzity plodin činí 167 Kč ($6.80). Respondenti z Jižní Moravy mají větší WTP jak pro balík "nespecifikovaných" odrůd , tak pro zachování odrůd ovocných stromů. Celkové přínosy dospělé populace ČR pro zachování balíku "nespecifikované" diverzity odrůd činí přibližně 1.25 miliard Kč po dobu 10 rok (50.5 milionů $), zatímco přínosy ze zachování odrůd ovocných stromů dosahují přibližně 410 milionů Kč po dobu 10 rok (16.8 milionů $), které obě...
Willingness to pay for green electricity
Novák, Jan ; Ščasný, Milan (vedoucí práce) ; Gutiérrez Chvalkovská, Jana (oponent)
Odhadujeme ochotu platit za elektřinu vyrobenou z obnovitelných zdrojů energie v České republice. Ke zjištění preferencí spotřebitelů pro různé hodnoty atributů (emise prachových částic, emise skleníkových plynů, velikost zdroje elektřiny z OZE, rozdělení příjmů a nákladů) schémat podpory elektřiny z OZE je použit výběrový experiment. Původní výzkum je proveden na vzorku 404 respondentů žijících ve dvou krajích - Ústeckém (znečištěná oblast) a Jihočeském (čistá oblast). Docházíme k závěrům, že respondenti upřednostňují decentralizované OZE oproti centralizovaným OZE, zvýšení kvality ovzduší v místě bydliště oproti snížení emisí skleníkových plynů. Odhadnutá hodnota ochoty platit za 1% snížení emisí prachových částic činí 49 CZK, což odpovídá 3.7 % průměrné měsíční platby za elektřinu. Ochota platit za zelenou elektřinu je vyšší než současný povinný příspěvek na podporu obnovitelných zdrojů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Willingness to pay for mobile internet in the Czech Republic
Doskočilová, Kateřina ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Luňáčková, Petra (oponent)
Ochota platit za mobilní internet v České republice Abstrakt Tato práce zkoumá ochotu spotřebitelů platit za mobilní internet v České republice. Data pro analýzu byla sesbírána pomocí vlastního online dotazníku. S použitím modelu logit, byly určeny faktory, které mají signifikantní vliv na ochotu platit. Těmito faktory jsou: vlastnictví chytrého telefonu, vnímaná důležitost dostupnosti internetového připojení, využívání mobilního tarifu a způsob používání mobilních aplikací. Dále byla zjištěna cena, kterou by spotřebitelé byli ochotni platit za pro sebe ideální tarif. Ukázalo se, že nejvyšší úroveň dosaženého vzdělání má záporný efekt na tuto cenu.
Návrh marketingové strategie
Kamená, Denisa ; Hanušová, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro společnost Philip Morris ČR, a.s.. Trh tabákových výrobků se v posledních letech potýká s regulací a růstem spotřební daně. Strategie je navržena s ohledem na tento fakt a s cílem zvýšit tržní podíl společnosti. Ten od roku 2002 klesl téměř o 25%. Na základě analýz trhu a společnosti formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivní marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.