|
Postavení a úloha call center
Blažej, Michal ; Sejpková, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává téma Postavení a Úloha Call Center v Telekomunikaci. Práce pojednává o alternativních způsobech komunikace zákazníka s mobilním operátorem, převážně prostřednictvím telefonu. Obsahem diplomové práce je charakteristika služeb, výčet jednotlivých způsobů komunikace mezi zákazníkem a mobilním operátorem, popis produktů T-Mobile CZ využívajících alternativních způsobů komunikace s operátorem, přehled činností Call centra T-Mobile CZ a výzkumná část. Cílem práce je nalezení doporučení a postupů pro zlepšení fungování a postavení Call centra v rámci skupiny T-Mobile. Na konci práce je připojeno několik příloh.
|
| |
|
Postavení a úloha call center
Blažej, Michal ; Sejpková, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává téma Postavení a Úloha Call Center v Telekomunikaci. Práce pojednává o alternativních způsobech komunikace zákazníka s mobilním operátorem, převážně prostřednictvím telefonu. Obsahem diplomové práce je charakteristika služeb, výčet jednotlivých způsobů komunikace mezi zákazníkem a mobilním operátorem, popis produktů T-Mobile CZ využívajících alternativních způsobů komunikace s operátorem, přehled činností Call centra T-Mobile CZ a výzkumná část. Cílem práce je nalezení doporučení a postupů pro zlepšení fungování a postavení Call centra v rámci skupiny T-Mobile. Na konci práce je připojeno několik příloh.
|
|
Komunikace a proces řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti
Hladník, Michael ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Záhorová, Jana (oponent)
V dnešní ekonomice jsou zákazníci klíčem k budoucímu úspěchu firmy. Správná komunikace a řízení vztahů se zákazníky (CRM) může poskytnout vhodné poznatky, které povedou k určité konkurenční výhodě. Při vhodném zavedení, použití a podpoře CRM dojde k významné výhodě i pro uživatele. Cílem této práce je navrhnout způsob, jak zlepšit komunikaci a řízení vztahů se zákazníky pomocí technologií, procesů, lidských zdrojů a komunikačních nástrojů. Pomocí teoretické části podpořené praktickým výzkumem (rozhovor a dotazníkové šetření ve společnosti Stavtrans), byly následně navrhnuty změny.
|