Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vlastní značky obchodního řetězce
MARTINEC, Patrik
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vlastní značky obchodního řetězce Billa a jeho komunikační strategii na českém trhu. Cílem je výběr vhodných komunikačních nástrojů, které povedou ke zvýšení povědomí o vlastních značkách. První část práce nejprve představuje teoretické základy spojené s problematikou značek, vlastních značek, komunikačních nástrojů a marketingového výzkumu. Tyto poznatky jsou následně využity v praktické části, která se zabývá charakteristikou vybraného obchodního řetězce a jeho vlastními značkami. Pro zjištění povědomí o vlastních značkách obchodního řetězce a chování zákazníků je využit marketingový výzkum. Informace jsou získány prostřednictvím dotazníku sdíleného na sociálních sítí Instagram a Meta, část informací byla získána ručním vyplněním tištěného dotazníku. Výsledky dotazníku jsou následně zpracovány a vyhodnoceny pomocí programů Microsoft Excel a Google Sheets. Na základě získaných informací jsou navržena řešení, které mají pomoci společnosti zvýšit povědomí o jejích vlastních značkách.
Prevence a zvládání pracovních konfliktů
Štěpánková, Markéta ; Procházka, Jan (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zpracován přehled základních komunikačních nástrojů jako prevence při zvládání pracovních konfliktů. Práce zkoumá konflikty daňových poradců při výkonu jejich praxe a snaží se odhalit nedostatky v komunikaci. V rámci této práce byl proveden výzkum zaměřující se na problémy v komunikaci mezi daňovým poradcem a klientem. Na základě těchto zjištění byly navrhnuty opatření pro zlepšení.
Logistický informačný systém v prepravnej spoločnosti Packeta Slovakia s.r.o.
Kizivatová, Ľubomíra
V současnosti je logistika považována za jedno z nejdynamičtěji se rozvíjejích odvětví. Cílem práce je popsat a zhodnotit logistický informační systém v přepravní společnosti Paketa a poukázat na důležitost nových komunikačních možností a trendů s využitím softwérových nástrojů na podporu v budoucnosti. Práce bude rozdělená do dvou částí. První část bude obsahovat teoretická východiska problematiky, jako například definování pojmů z oblasti logistiky a přepravy, online marketingové komunikace a podstaty logistických informačních systémů (telematický přístup). Druhá, praktická část, bude zaměřena na charakteristiku digitální e-commerce platformy společnosti Packeta, na aktuální informační podporu její činnosti a způsoby marketingové komunikace se zákazníky s využitím softwérových nástrojů. V závěrečné části budou zformulovány inovativní doporučení a návrhy, resp. jejich optimalizace, prostřednictvím kterých přepravní společnost Packeta poskytne kvalitní informační a komunikační nástroj na podporu plánovacích a rozhodovacích procesů pro uspokojení potřeb svých zákazníků.
Ošetřovatelská péče u polytraumatizované pacientky s komunikačními bariérami
Vojčíková, Žaneta ; Pražáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Bauerová, Jana (oponent)
Trauma patří k nejčastější příčině úmrtí u populace ve věku do 40 let. Vlivem traumatu vznikají nezvratná zdravotní postižení, trvalé invalidizace a ekonomicky nevyčíslitelné ztráty. V České republice se řadí na páté místo nejčastější příčiny smrti. Trauma představuje pro lidský organismus extrémní stresovou situaci, která jej zatěžuje a projevuje se postižením tělesných a psychických funkcí. Člověk se neočekávaně ocitá mimo své sociální zázemí a životní jistoty s nejistou prognózou na návrat ke stylu života, který vedl před úrazem. Tato případová studie je v teoretické části zaměřena na trauma a jeho dělení, specificky se věnuje polytraumatu a jeho patofyziologii, uvádí pravděpodobnost přežití. Poukazuje na rutinně používaný trauma protokol ATLS. V práci je uvedena diagnostika a terapie v přednemocniční a nemocniční péči, nejčastější komplikace polytraumatu. Závěr teoretické části je věnován komunikaci, komunikačním bariérám a definici ošetřovatelského modelu podle V. Henderson. Praktická část je konkrétní kazuistika pacientky. Ošetřovatelský plán je vytvořený na základě konceptu V. Henderson a podrobně se věnuje hlavnímu problému - komunikačním bariérám. Výsledkem této práce je komunikační karta určená pro rusky hovořící pacienty. Východiska: U pacienta, který utrpěl závažné trauma se vyskytuje...
Prevence a zvládání pracovních konfliktů
Štěpánková, Markéta ; Procházka, Jan (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zpracován přehled základních komunikačních nástrojů jako prevence při zvládání pracovních konfliktů. Práce zkoumá konflikty daňových poradců při výkonu jejich praxe a snaží se odhalit nedostatky v komunikaci. V rámci této práce byl proveden výzkum zaměřující se na problémy v komunikaci mezi daňovým poradcem a klientem. Na základě těchto zjištění byly navrhnuty opatření pro zlepšení.
Nástroje interní komunikace z pohledu generace Y
Bečan, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou nástrojů interní komunikace z pohledu mladé generace lidí označovaných jako generace Y s důrazem na podnikové sociální sítě. Práce je standardně rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části jsou po úvodní charakteristice interní komunikace a zasazení komunikačního nástroje do procesu komunikace představeny konkrétní nástroje pro interní komunikaci. Dále je představena část podnikových sociálních sítí jako nového trendu v rámci interní komunikace. Výzkumná část navazuje na teoretickou a zkoumá dle stanoveného postupu postoj generace Y k případnému využívání podnikových sociálních sítí v interní komunikaci organizace.
Dopady publicity na PR vybraných dotačních programů z fondů Evropské Unie
Torhan, Michal ; Potluka, Oto (vedoucí práce) ; Varga, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza dopadů publicity na vztahy s veřejností u Operačního programu Podnikání a inovace v letech 2007 až 2009. K analýze dopadů bylo použito srovnání použitých komunikačních nástrojů v jednotlivých letech z aktuálního programovacího období 2007 -- 2013 a průzkum veřejného mínění uspořádaný Řídícím orgánem OPPI a průzkum vlastní provedený ve spolupráci s poradenskou společností. Výsledek analýzy potvrzuje základní hypotézu, že publicita realizovaná v rámci OPPI příliš neovlivňuje skutečné počty žadatelů o dotaci. Je cílená příliš široce a ani následné studie a evaluace nezkoumají, kolik subjektů, které podaly žádost o dotaci, tak učinily na základě publicity, a jak jim k podání žádosti publicita pomohla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.