Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
Mašek, Vít
MAŠEK, V. Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu. Di-plomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačního mixu pro podporu prodeje v oblasti s ubytovacími zařízeními v zahraničí. Na základě dotazníkového šetření byly identifikovány determinanty závislosti jednotlivých faktorů, které mají vliv na rozhodovací proces spotřebitele při výběru ubytování. Výstupem práce je doporučení pro online komunikační strategii pro vybrané generace.
Návrh změn konceptu interní komunikace ve vybrané organizaci
Krist, Jan ; Stupka, Pavel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace ve zvolené společnosti Stupka s.r.o. Teoretická část práce pojednává o základních pojmech komunikace a je doplněna o současné přístupy ke komunikaci, jako jsou rozvržení komunikace dle generace Y a Z, nebo nové chatovací platformy v elektronických komunikačních kanálech. Hlavním cílem práce je navrhnout takové změny, které povedou ke zlepšení současného stavu interní komunikace ve vybrané společnosti a budou udržitelné i v jejím dalším rozvoji. Návrhovým opatřením předchází analýza současného stavu, která probíhala kvalitativní metodou výzkumu, a to konkrétně přímými rozhovory se zaměstnanci společnosti.
Audio communication tool for Arma 3 players
Pupakis, Sotirios ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
In the dynamic and immersive world of Arma 3, effective communication among players is crucial for successful missions, teamwork, and an overall enhanced gameplay experience. However, Arma 3’s default communication tools are limited, offering only text and voice options separated into different channels based on in-game roles, with no room for customization. This lack of flexibility poses a challenge for players seeking a more immersive experience. To address this, two community-made modifications have been developed, aiming to provide greater immersion and customization. Yet, these modifications are hindered by their dependence on proprietary software, which not only restricts accessibility but also presents security vulnerabilities that can be exploited by game hackers. This bachelor’s thesis proposes a custom solution designed to potentially replace the proprietary software used by both community modifications. The new approach aims to enhance security by eliminating known attack vectors that currently allow hackers easy access to critical game memory.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Development of Company Brand
Minárik, Šimon ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the brand development of chosen event company Omega Entertainment. The thesis is divided into three parts, where theoretical framework defines market, customers, competition, brand, position and in the end marketing. The theoretical part of the thesis together with defined metodology afterwards focuses on the analytical part of the thesis. This specific part focuses on analyzes, evaluation and possible recommendations, which should serve as a starting point for brand development itself. The thesis ends with proposal part of the thesis, which, based on analytical findings, should lead to the brand developing.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Fíbek, David ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Význam práce spočívá v návrhu řešení, které může být implementováno do popsané společnosti. Obsahem je seznámení s firmou a jejími současnými postupy v oblasti marketingové komunikace. Následně jsou navrhována řešení, která jsou založena na popsaných nedostatcích.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Klenner, Richard ; Petrová, Kateřina (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá interní komunikací v podniku Česká Zbrojovka a.s. Hlavním cílem závěrečné práce je navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení interní komunikace. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se interní komunikace. Analytická část obsahuje popis společnosti a analýzu současného stavu společnosti. V návrhové části jsou představeny návrhy jak řešit zkoumanou problematiku v oblasti interní komunikace.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Fíbek, David ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Význam práce spočívá v návrhu řešení, které může být implementováno do popsané společnosti. Obsahem je seznámení s firmou a jejími současnými postupy v oblasti marketingové komunikace. Následně jsou navrhována řešení, která jsou založena na popsaných nedostatcích.
Development of Company Brand
Minárik, Šimon ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the brand development of chosen event company Omega Entertainment. The thesis is divided into three parts, where theoretical framework defines market, customers, competition, brand, position and in the end marketing. The theoretical part of the thesis together with defined metodology afterwards focuses on the analytical part of the thesis. This specific part focuses on analyzes, evaluation and possible recommendations, which should serve as a starting point for brand development itself. The thesis ends with proposal part of the thesis, which, based on analytical findings, should lead to the brand developing.
Média jako prostředek interní komunikace v ICT sektoru
Holá, Táňa ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Diplomová práce Média jako prostředek interní komunikace v ICT sektoru mapuje a analyzuje spektrum médií, které firmy podnikající v oboru informačních a komunikačních technologií využívají ve své interní komunikaci. Práce se dělí na čtyři základní části. První část práce představuje teoretickou literární rešerši a poskytuje tak základnu pro následující analytický výzkum. Tato část se soustředí na popis interní komunikace jako oboru zkoumání a následně jednotlivých komunikačních kanálů, potažmo médií užívaných právě v interní komunikaci. Druhá část práce tvoří popis metodologie užité pro tuto studii. Třetí část se zaměřuje na prezentaci dat získaných jak z kvalitativního (hloubkových rozhovorů), tak z kvantitativního výzkumu (statistického vyhodnocení odpovědí z elektronického dotazníku). Čtvrtá část práce, diskuze, se pak věnuje analýze získaných údajů, jejich porovnání s teoretickou částí a zároveň zde autorka odpovídá na výzkumné otázky a podotázky této studie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.