Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace Business Intelligence v MVNO
Kamenchshikova, Alena ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je implementace Business Intelligence řešení pro virtuálního mobilního operátora Erbia Mobile, s.r.o. První část je rozdělena do popisu a analýzy konceptů a architektury spojené s nasazením Business Intelligence. Druhá část se zabývá technickými aspekty zavedení BI do společnosti. Řešení je sestaveno na základě požadavků, které byly zjištěné od managementu společnosti během několika pohovorů. Implementace se začíná analýzou datových zdrojů, kterými společnost disponuje a detailním popisem atributů podstatných pro telekomunikační oblast. Na základě požadavků a analýzy datových zdrojů se popisuje sestavená multidimenzionální analýza. Další část popisuje řešení jednotlivých komponentů (datový sklad, datovou pumpu a OLAP kostky), včetně použitých optimalizačních metod. Dané komponenty vyvíjené na platformě od Microsoft pomoci Integration, Analysis a Reporting Services. Finální reporty a vizualizace dashboardů jsou sestavené pomoci nástrojů MS Excel a Power BI.
The Analysis of the Czech Mobile Market with Focus on Prepaid and Low-Cost Postaid Tariffs
Malířová, Tereza ; Mikolášek, Jakub (vedoucí práce) ; Čech, František (oponent)
Tato práce přináší analýzu českého mobilního trhu, který prodělal v poslední době značné změny. Analýza se zaměřuje zejména na levnější varianty tarifů se závazkem a takzvané předplacené karty. Porovnává současné nabídky tří největších mobilních operátoru s nabídkou, kterou přinesli na trh virtuální operátoři, a snaží se určit nejlevnější variantu pro různé úrovně spotřeby. Pro srovnání cen nabídek odlišných operátorů byla použita metoda spotřebních košů, kterou vytvořila OECD pro porovnávání cenové hladiny mobilních služeb v různých státech. ČTÚ převzal tento postup a přizpůsobil ho tak, aby odrážel specifika českého trhu s mobilními službami. Metodologie obou institucí byly aplikovány. Spotřební koše zahrnují určitý počet provolaných minut a poslaných SMS. Některé navíc zohledňují stále rostoucí poptávku po mobilním internetu a zahrnují tak i jisté množství dat. Analýza ukazuje, že nabídka virtuálních operátorů silně konkuruje plnohodnotným operátorům i v poskytování služeb zákazníkům s poměrně vysokou spotřebou mobilních služeb. Dále se práce snaží odhalit možné distorze v nabídkách jednotlivých operátorů, kdy je pro určitou úroveň spotřeby výhodnější předplacená karta, přestože existují tarify, které by měly tuto spotřebu poskytovat za nižší ceny. Výsledky odhalují, že v nabídkách všech tří...
Hodnocení marketingové komunikace vybraného podniku
Staňková, Pavlína ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Jiří, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace značky Kaktus společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., která je zaměřena na poskytování telekomunikačních služeb, značka poté na specifickou cílovou skupinu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska na základě studia odborné literatury a jsou zde definovány základní pojmy jako marketingový mix, marketing služeb, marketingová komunikace, její jednotlivé nástroje, komunikace na sociálních médiích, psychologické účinky reklamy a marketingový výzkum. Praktická část představuje společnost T-Mobile Czech Republic a.s., popisuje její marketingový mix, její nejvýznamnější konkurenty a míru ohrožení z jejich strany. Stěžejní část práce obsahuje popis a zhodnocení dosud uplatňované marketingové komunikace, které byly vypracovány na základě rozhovorů se specialistou na marketingovou komunikaci značky a na základě interních zdrojů dat. V následující části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které bylo realizováno mezi příslušníky cílové skupiny značky s cílem zjistit, jak vnímají její marketingovou komunikaci, a analýza potenciálních a existujících vlivů na značku, která byla vypracována na základě interních zdrojů dat. Na těchto výsledcích se zakládá doporučení na úpravu a obohacení marketingové komunikace tak, aby došlo k rozšíření povědomí o značce i zákaznické základny, aniž by nastal rozpor s ideologií značky.
Zákaznické služby na českém mobilním telekomunikačním trhu. Komparativní analýza
Hanzlík, Radek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Lédr, Petr (oponent)
Hlavním cílem této práce je porovnat kvalitu zákaznických služeb mezi klasickými mobilními operátory (MNOs) a virtuálními operátory (MVNOs) na českém telekomunikačním trhu. Sběr dat pro komparativní analýzu je proveden metodou mystery shopping .
Analýza trhu virtuálních mobilních operátorů v České republice
Zich, Štěpán ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zelenka, Martin (oponent)
Práce se zabývá analýzou trhu virtuálních operátorů v České republice. Jedná se o mladý a dynamický trh, na který první subjekt vstoupil na podzim roku 2012 a do dvou let má přes šedesát konkurentů. Z tohoto důvodu je v práci zahrnuta část zabývající se historickým pozadím liberalizace trhu telekomunikací v ČR. Dále se text krátce věnuje současnosti telekomunikací v ČR a ve světě. Práce si klade za cíl zhodnotit, zda se zvýšilo konkurenční prostředí na českém telekomunikačním trhu po vstupu virtuálních operátorů a kteří z nich mají nejvyšší šanci na úspěch. S pomocí Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil lze charakterizovat dnešní prostředí jako konkurenčnější z pohledu všech sil. Matice pro potenciál úspěchu popisuje v práci subjekty na českém trhu, které mají šanci uspět, a analýza strategických skupin dokresluje pohled na jejich postavení vůči konkurenci. Syntézou analýz přináší práce komplexní pohled na český telekomunikační trh po vstupu virtuálních operátorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.