Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trhu virtuálních mobilních operátorů v České republice
Zich, Štěpán ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zelenka, Martin (oponent)
Práce se zabývá analýzou trhu virtuálních operátorů v České republice. Jedná se o mladý a dynamický trh, na který první subjekt vstoupil na podzim roku 2012 a do dvou let má přes šedesát konkurentů. Z tohoto důvodu je v práci zahrnuta část zabývající se historickým pozadím liberalizace trhu telekomunikací v ČR. Dále se text krátce věnuje současnosti telekomunikací v ČR a ve světě. Práce si klade za cíl zhodnotit, zda se zvýšilo konkurenční prostředí na českém telekomunikačním trhu po vstupu virtuálních operátorů a kteří z nich mají nejvyšší šanci na úspěch. S pomocí Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil lze charakterizovat dnešní prostředí jako konkurenčnější z pohledu všech sil. Matice pro potenciál úspěchu popisuje v práci subjekty na českém trhu, které mají šanci uspět, a analýza strategických skupin dokresluje pohled na jejich postavení vůči konkurenci. Syntézou analýz přináší práce komplexní pohled na český telekomunikační trh po vstupu virtuálních operátorů.
Návrh marketingové strategie obchodníka
Zich, Štěpán ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vlček, Jan (oponent)
Cílem práce je pomocí analýzy konkurenčních sil posoudit možnosti zvýšení tržního podílu pro nový model vozu Mercedes-Benz třídy A v České republice, který přijde na trh v roce 2012 a spadá do kategorie nižší střední třída. Hlavním prostředkem pro vytvoření závěrů je analýza pěti konkurenčních sil dle Portera, do nichž patří existující konkurence na trhu, hrozba nově vstupujících, vyjednávající síla zákazníků, dodavatelů a hrozba substitutů. Výsledky jsou shrnuty ve SWOT schématu. Základními zdroji jsou statistiky sdružení dovozců automobilů, interní údaje Mercedes-Benz Česká republika a údaje ze stránek prodejců. Závěr představují marketingová doporučení, mezi která patří strategie diferenciace značky, držení se základních konkurenčních výhod, v krátkodobém časovém horizontu zvýšení marketingových výdajů, ve střednědobém zvýšení počtu dealerství a servisů v ČR a boj proti negativní lokální reputaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.