Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nabídka vybrané cestovní agentury
Bukovská, Michaela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je shrnutí nabídky vybrané cestovní agentury Zajezdy.cz, a. s. Tato nabídka je v práci dělena dle různých kritérií a je zde zahrnuta i charakteristika vlastních služeb agentury, které slouží jako hlavní konkurenční výhody. Část práce je věnována i srovnání s konkurenčními agenturami a jejich výhodami a popsání webové stránky jako nejdůležitějšího marketingového nástroje. Nakonec je celá nabídka shrnuta a zhodnocena prostřednictvím SWOT analýzy.
Pojištění cestovních kanceláří
Sobotová, Kateřina ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Oborilová, Mária (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je pojištění cestovních kanceláří. V úvodu jsou charakterizovány rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou, které je nutné rozlišovat pro tento pojistný produkt. Druhá kapitola se věnuje vývoji pojištění cestovních kanceláří v České republice. Je zde popsán legislativní proces tvorby a novely zákona č. 159/1999 Sb. o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. V této kapitole jsou také specifikovány podmínky pro získání a udržení pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře. Část kapitoly je věnována bankovní záruce a dohledu nad cestovními kancelářemi. V následující kapitole je přehled pojišťoven, které poskytují tento typ pojištění. Poslední dvě kapitoly jsou praktické. První z nich analyzuje novelu zákona č. 159/1999 Sb. k 1. 1. 2016. Jsou zde uvedeny důvody této novely a porovnání starého a nového zákona. Druhá praktická kapitola popisuje důvod krachu CK Marine Tour a jak postupovat v případě krachu cestovní kanceláře. V závěru jsou shrnuta doporučení pro výběr vhodné cestovní kanceláře.
Analýza konkurenčního prostředí CK
Holbusová, Jana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Alexandria. Jejím cílem je vytvoření uceleného rámce pro systematické provádění konkurenční analýzy. Využívány jsou základních principy Competitive Intelligence respektující specifika trhu cestovních kanceláří. První část představuje cestovní kanceláře obecně, následuje popis konkurenčního a tržního prostředí CK. Další teoretická část se věnuje konkurenčnímu zpravodajství. V praktické části je nastíněno konkrétní možné využití CI.
Religious tourism in European Union focusing on Slovakia
Červenková, Petra ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Bakalárska práca prezentuje a sprístupňuje teoretické a praktické poznatky o náboženskom cestovnom ruchu. V teoretickej časti práce prináša poznatky o náboženskom cestovnom ruchu v Európskej únii a o postavení religiózneho turizmu v rámci cestovného ruchu na Slovensku. V ďalšej časti približuje najvýznamnejšie pútnické miesta západného, stredného a východného Slovenska. V praktickej časti práce pomocou dotazníkovej metódy overujem informovanosť, záujem a skúsenosti širokej verejnosti k danej problematike.
Finanční analýza vybraného podniku cestovního ruchu
Kellnerová, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá posouzením finančního zdraví cestovní kanceláře Hungariatour s.r.o. Dílčím cílem práce je poukázat na specifika finančního řízení cestovních kanceláří. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a analytické. V první části je obecně charakterizována finanční analýza, dále jsou uvedeny zdroje, uživatelé a metody pomocí kterých se finanční analýza provádí. V analytické části jsou tyto metody aplikovány za účelem posouzení finanční situace cestovní kanceláře Hungariatour s.r.o.
Finanční analýza Cestovní kanceláře Fischer, a.s.
Čejchanová, Martina ; Bakos, Tomáš (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Diplomová práce Finanční analýza Cestovní kanceláře Fischer, a.s. se v teoretické části zabývá teorií finanční analýzy. Rozebrána jsou především zdrojová data a jednotlivé metody pro její vypracování. Teoretická část se navíc zabývá způsoby interpretace výsledků a jejich posouzení. V aplikační části je nejprve vymezen analyzovaný podnik a odvětví, ve kterém působí. Jádro práce pak tvoří aplikování teoretických poznatků a samotné vypracování externí finanční analýzy Cestovní kanceláře Fischer, a.s. Vypočtené hodnoty jsou průběžně interpretovány a srovnávány s konkurenčními podniky a s výsledky dosaženými v oboru podnikání. V závěru dojde ke shrnutí dosažených výsledků, posouzení finanční situace analyzovaného podniku a zhodnocení postavení společnosti na trhu České republiky.
Offer analysis of a particular travel agent
Grajciarová, Nikoleta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce - Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře -- má za cíl analyzovat a zhodnotit nabídku dané cestovní kanceláře a v případě nalezení nedostatků navrhnout řešení, která by v budoucnu posilnila pozici cestovní kanceláře na slovenském trhu. První kapitola je primárně věnovaná vymezení teoretických pojmů souvisejících s cestovním ruchem a zároveň se zabývá problematikou legislativy upravující podmínky podnikání v oblasti cestovního ruchu. Druhá kapitola analyzuje nabídku cestovní kanceláře podle jednotlivých kritérií, konkrétně se jedná o analýzu poskytovaných služeb a analýzu prezentace produktů spolu s prostředky na podporu prodeje. V druhé kapitole je rovněž zahrnuta komparace nabízených destinací z hlediska počtu pobytových zájezdů, typu dopravy, poskytovaných ubytovacích a stravovacích služeb, počtu a charakteru fakultativních zájezdů apod. Poslední kapitola je věnována doporučením v oblasti cílového segmentu zákazníků, klíčové destinace, cenové politiky a propagace.
Vnější prostředí vybraného podniku a jeho hodnocení
NAJMANOVÁ, Zuzana
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace a postavení cestovní kanceláře IveRia-tour na trhu prostřednictvím vybraných analýz vnějšího prostředí. Na základě zjištěných poznatků navržení optimální strategie pro daný podnik k udržení či zlepšení jeho dosavadní pozice. Mezi analýzy, které jsem použila patří STEP analýza, Porterův model, analýza potřeb a trendů v cestovním ruchu a jako poslední SWOT analýza, na jejíchž základě se stanoví strategie.
Analýza nabídky vybrané cestovní agentury
Kosová, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Cílem práce je analyzovat nabídku produktů cestovní agentury STUDENT AGENCY. Teoretická část obsahuje vymezení vybraných pojmů cestovní ruchu, je představen zákon č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasati cestovního ruchu. Druhá kapitola charakterizuje společnost STUDENT AGENCY, stručně je nastíněna historie firmy i získaná ocenění. V následující části jsou podrobeny nabízené vlastní i zprostředkované produkty detailní analýze. Pozornost je věnována nástrojům pro podporu prodeje a konkurenčním výhodám. Práci uzavírá celkové zhodnocení analýzy.
Ekonomická analýza spojení cestovních agentur Obnova, s.r.o. a Cestovní agentura Marcela Drašnarová
Abrahamová, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Valášek, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá detailním zhodnocením potenciálního spojení dvou cestovních agentur (Cestovní agentura Obnova, s. r. o. a Cestovní agentura Marcela Drašnarová). První tematickou částí je komplexní analýza obou firem. Na teoretické vymezení finanční analýzy navazuje její praktické provedení na příkladu CA Obnova. Kvalitativní analýza spočívá v provedení PEST analýzy, analýzy konkurence a SWOT analýzy pro oba výše uvedené podniky. Druhá tematická část práce je věnována integraci podniků v oblasti cestovního ruchu jako součásti procesu globalizace. Práce uvádí konkrétní příklady spojení podniků z praxe. V závěru charakterizuje a hodnotí možnosti pro spojení zmíněných cestovních agentur.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.