Název:
Vnější prostředí vybraného podniku a jeho hodnocení
Překlad názvu:
Outer grounds of the selected company and its assesment
Autoři:
NAJMANOVÁ, Zuzana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace a postavení cestovní kanceláře IveRia-tour na trhu prostřednictvím vybraných analýz vnějšího prostředí. Na základě zjištěných poznatků navržení optimální strategie pro daný podnik k udržení či zlepšení jeho dosavadní pozice. Mezi analýzy, které jsem použila patří STEP analýza, Porterův model, analýza potřeb a trendů v cestovním ruchu a jako poslední SWOT analýza, na jejíchž základě se stanoví strategie.The intention of my report was assesment of the present situation and the market position of Iveria-tour by analyzing the outer enviroments. Based on these findings than designing optimum strategy for the company to help to maintain and improve its position on the market. Among the analysis I used is the STEP analysis, Porter model, the trend and need analysis and the last one SWOT analysis on all of which the strategy is based on.
Klíčová slova:
analýza; cestovní kancelář; konkurence; strategie; vnější prostředí; analysis; competition; outer enviroments; strategy; Travel agent Citace: NAJMANOVÁ, Zuzana. Vnější prostředí vybraného podniku a jeho hodnocení. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11206